اولین برف پاییزی این هفته در کشور، بارش های شدید باران در بعضی استان ها

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش های سنگین باران در بعضی منطقه ها از جمله گیلان و مازندران اطلاع داد.

اولین برف پاییزی این هفته در کشور، بارش های شدید باران در بعضی استان ها

به گزارش تسنیم، تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد از امروز تا ظهر دوشنبه در بیشتر منطقه ها کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود و در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد.

اوایل دوشنبه شب در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد روی می دهد. سه شنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در بعضی منطقه ها شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران رگبار باران، وزش باد گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی شده است.

در این روز برای سواحل دریای خزر وزش باد شمالی، ابرناکی همراه با بارش و کاهش دما روی می دهد، بعلاوه در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش ها شدید خواهد بود و در ارتفاعات اردبیل بارش برف دور از انتظار نیست.

چهارشنبه بارش ها در سواحل شمالی ادامه دارد و در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران ابرناکی، وزش باد و رگبار باران روی می دهد، ضمن این که بعدازظهر وزش باد در شمال شرق و شرق افزایش می یابد.

به گزارش تسنیم، آسمان تهران امروز، فردا و روز دوشنبه ابری تا قسمتی ابری همراه با افزایش وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای مرکز طی این سه روز به ترتیب 24، 25 و 26 درجه خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "اولین برف پاییزی این هفته در کشور، بارش های شدید باران در بعضی استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین برف پاییزی این هفته در کشور، بارش های شدید باران در بعضی استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید