شهبا: حداقل 2 تا 3 هفته برای آماده سازی زمان احتیاج داریم، در بلاتکلیفی به سر می بریم

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان می گوید اگر سرمربی تیم های لیگ برتر و لیگ دسته اول به فدراسیون پیشنهادهای خود را بدهند، همه از این بلاتکلیفی خارج می شوند.

شهبا: حداقل 2 تا 3 هفته برای آماده سازی زمان احتیاج داریم، در بلاتکلیفی به سر می بریم

قاسم شهبا، سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان، در گفت وگو با وبلاگ ساعت زنانه، درباره شرایط این تیم در ایام تعطیلی لیگ دسته اول فوتبال گفت: آرمان گهر هم مانند باقی تیم ها از تاریخ 9 اسفند (آخرین بازی لیگ دسته اول) تا به امروز تمرینات خوبی انجام نداده است. البته که بعضی از بازیکنان ما دچار مصدومیت شده بودند و با استراحت در این ایام به شرایط آرمانی بازگشته اند.

او درباره تمرینات بازیکنان خود در این روزها گفت: تیم ما بازیکنان را به چند دسته تقسیم نموده است و هر دسته زیر نظر یکی از مربی ها هستند. آن ها طبق برنامه هایی که داده ایم در منزل تمرین می نمایند و آمادگیشان به وسیله ویدیوهایی که برای مربی ها ارسال می نمایند سنجیده می گردد.

شهبا در پاسخ به این سوال که شرایط سلامت بازیکنان و کادر تیم آرمان گهر چگونه است گفت: خدا را شکر که هیچ یک از عوامل آرمان گهر به ویروس کرونا مبتلا نشده اند و در سلامت کامل به سر می برند.

سرمبی آرمان گهر سیرجان با بیان اینکه ویروس کرونا شوخی بردار نیست و سلامتی مردم از هر موضوعی مهم تر است، گفت: تمامی تیم های حاضر در لیگ دسته اول تا به اینجا زحمت کشیده و هزینه نموده اند. بسیاری از تیم ها مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر هستند و بی نتیجه ماندن لیگ را دوست ندارند. امیدوار هستم با مدیریت درست تصمیمی گرفته گردد که حق کسی خورده نگردد.

بسیاری از تیم ها یکی از نگرانی های خود در این ایام را هزینه هایی دانسته اند که تا به اینجا فصل خرج شده است. شهبا در رابطه با شرایط اقتصادی آرمان گهر گفت: تیم ما زیر نظر شرکت آرمان گهر سیرجان است و تا به امروز از نظر اقتصادی مشکل نداشته ایم. آن ها به تمام تعهدات اقتصادی خود عمل نموده اند. البته که شرکت آرمان گهر هم از بلاتکلیفی به وجود آمده راضی نیست و خواستار تعیین شدن تکلیف تیم است.

او در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری ادامه بازی ها چه مدت زمان برای آماده سازی دوباره بازیکنان احتیاج است، گفت: فوتبالیست های حرفه ای در سرتاسر دنیا نشان داده اند که در این ایام آمادگی خودشان را حفظ نموده اند و خانه نشینی باعث افت آن ها نشده است. البته که تمرین در منزل به مراتب متفاوت تر از تمرین گروهی است و آمادگی انفرادی مقوله ای جدا از هماهنگی تیمی است. هر تیمی برای بازگشت به مسابقات حداقل به دو یا سه هفته تمرین احتیاج دارد تا به هماهنگی لازم برسد. با تمام این اوصاف امکان مصدومیت بازیکنان بعد از این تعطیلات طولانی هم یکی از مواردی است که نباید نادیده گرفته گردد.

شهبا بزرگترین نگرانی خود در این ایام را بلاتکلیفی از نظر برگزاری یا لغو ادامه مسابقات دانست و گفت: بنده به سرمربی های تیم های لیگ برتر و لیگ دسته اول توصیه می کنم هر کدام پیشنهادهای خود مبنی بر تعیین شدن تکلیف مسابقات فوتبال کشور را به فدراسیون ارائه دهند تا تیم ها از این بلاتکلیفی خارج شوند. این کار قطعا به فوتبال کشور یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شهبا: حداقل 2 تا 3 هفته برای آماده سازی زمان احتیاج داریم، در بلاتکلیفی به سر می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهبا: حداقل 2 تا 3 هفته برای آماده سازی زمان احتیاج داریم، در بلاتکلیفی به سر می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید