صعود 6500 واحدی بورس در آغاز معاملات، سبزپوشی یکپارچه فلزات

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران : بورس امروز متعادل و در بیشتر نمادها در محدوده های مثبت آغاز به کار کرد.

صعود 6500 واحدی بورس در آغاز معاملات، سبزپوشی یکپارچه فلزات

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات بازار سرمایه با رشد 6500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 451 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با صعود3300 واحدی 448 هزار و 629 واحد را ثبت کرد.

اثر گذارترین نمادها بر شاخص بورس

فارس، فملی، شستا ، وغدیر و شفن بیشترین تاثیر مثبت را بر سبزپوشی شاخص داشته اند و شپنا و نیکی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

شرایط نمادها در ابتدای معاملات

گروه خودرو و بانک قرمزپوش هستند. گروه فلزات اساسی یکپارچه سبزپوش و پرتقاضا است.

در گروه بانکی ها شاهد معاملاتی متعادل و در اکثریت نماد ها مثبت هستیم. دی رشد 2 درصد دارد و در قیمت 4720 تومان دنبال می شود و وبملت در قیمت 500 تومان داد و ستد می شود. وبصادر در قیمت 320 تومان با نوسان منفی روبرو است.

در گروه فلزات اساسی فملی در قیمت 1592 تومان رشد 1 درصد دارد. فولاد در محدوده صفر تابلو با نوسان مثبت همراه است. ذوب با رشد نزدیک به 2 درصد دنبال می شود.

در گروه خودرویی ها خودرو در قیمت 365 تومان دنبال می شود. خساپا در محدوده صفر تابلو واقع شده است. خگستر از محدوده مثبت آغاز بکار کرد و اکنون در حوالی صفر تابلو واقع شده است. خبهمن امروز هم پر تقاضا دنبال می شود.

در گروه معدنی ها شاهد معاملاتی متعادل در اکثریت نماد ها هستیم. ومعادن در قیمت 1430 تومان واقع شده است و افت 2 درصد را تجربه می کند. کبافق صف خرید دارد. کگل و کچاد بترتیب در قیمت های 1841 و 2087 تومان قرار دارند.

منبع: اقتصادنیوز

به "صعود 6500 واحدی بورس در آغاز معاملات، سبزپوشی یکپارچه فلزات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 6500 واحدی بورس در آغاز معاملات، سبزپوشی یکپارچه فلزات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید