معاون آموزشی وزارت بهداشت، مدیر کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، طبق حکم وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت به عنوان مدیر کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 منصوب شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، مدیر کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ساعت زنانه به نقل از وزارت بهداشت، سعید نمکی، وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا،علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت را به عنوان مدیر کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 منصوب کرد.

در این حکم آمده است: حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت، با توجه به سوابق علمی و اجرائی ارزنده، با حفظ سمت، مدیریت کمیته اپیدمیولوژی کووید - 19 به جنابعالی محول می گردد تا با استفاده از ظرفیت متخصصین کمیته کشوری و همچنین تجارب دیگر کشور ها و بهره گیری از دانش اساتید برجسته دانشگاه های علوم پزشکی کشور در آنالیز اپیدمیولوژیک بیماری اقدام فرمایید.

بدیهی است کمیته مذکور به عنوان مجموعه اصلی در اعلام نظر رسمی علمی در این مورد اقدام می نماید و دیگر کمیته های کشور ضروریست تا مورد را به کمیته مذکور اعلام و اظهار نظر نهائی از این طریق صورت پذیرد.

همچنین وزیر بهداشت در احکامی جداگانه اعضای کمیته مشورتی اپیدمیولوژی کووید-19 را منصوب کرد.

بر اساس این احکام علی اکبر حقدوست معاون آموزشی، محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری های بین الملل، محمد آسائی مشاور وزیر در امور بهداشتی، احسان مصطفوی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، بابک عشرتی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، احمد رئیسی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، سید مهدی طباطبائی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان اعضای کمیته مشورتی اپیدمیولوژی کووید-19 منصوب شدند.

در این حکم آمده است: بدینوسیله با توجه به سوابق علمی، جنابعالی بعنوان عضو کمیته مشورتی اپیدمیولوژی کووید-19 منصوب می شوید تا با آنالیز مستندات و یافته های خارجی و داخلی و الگوی بیماری زایی و ابتلا ویروس در کشور و مقایسه با دیگر نقاط دنیا نسبت به آنالیز وضع موجود و پیش بینی فرایند بیماری در کشور و همچنین اداره مدل های اپیدمیولوژیک اقدام فرمائید.

انتظار می رود در شناخت منشاء اولیه آلودگی و تهیه گزارش کشوری (national report) در کمیته مذکور تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معاون آموزشی وزارت بهداشت، مدیر کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون آموزشی وزارت بهداشت، مدیر کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید