تشدید هوای آلوده در شهر های صنعتی و پرجمعیت

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام وزش باد و تداوم آن طی امروز و فردا در کشور از تشدید هوای آلوده در کشور طی روز های آینده، خبر داد.

تشدید هوای آلوده در شهر های صنعتی و پرجمعیت

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه؛ خانم فریبا گودرزی گفت: امروز در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد. به تدریج فردا با نفوذ جریان شمالی به دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، بارش باران، وزش باد و در اتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.

گودرزی ادامه داد: فردا وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم دارد و حتی در پاره ای منطقه ها می تواند با خیزش گردوخاک همراه باشد. در این مدت سایر منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار را دارد.

وی توضیح داد: دوشنبه پایداری جو در کشور تداوم دارد که بتدریج غلظت آلاینده ها در شهر های صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش پیدا می کند. روز های سه شنبه و چهارشنبه در کل کشور جوی پایدار را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه سامانه بارشی مناسبی از غرب وارد کشور می شود و مجدد در بیشتر منطقه ها کشور بارندگی پیش بینی شده است. تهران امروز آسمانی صاف را دارد و در منطقه ها پرتردد شهری غبار محلی پیش بینی شده است. بیشینه دما امروز به 16 درجه بالای صفر می رسد.

وی گفت: سردترین ایستگاه کشور خیرآباد زنجان با دمای منفی 10 درجه و گرم ترین منطقه نیز جزیره ابوموسی با 30 درجه بالای صفر گزارش شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تشدید هوای آلوده در شهر های صنعتی و پرجمعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید هوای آلوده در شهر های صنعتی و پرجمعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید