همه اخبار و مقاله ها

چگونه برترین رنگ لباس برای پوست گندمی را انتخاب کنیم؟

اگر رنگ پوست صورت تان به رنگ گندمی باشد، احتمالا برای هر مراسم مهم یا حتی تغییر استایل، از خود می پرسید: چه رنگ لباس به پوست گندمی میاد؟ هیچ قاعده سفت و سختی برای استایل شخصی شما وجود ندارد اما زمانی ظاهری مجذوب کننده تر پیدا می کنید که برترین رنگ لباس...

25 مهر 1402

ضرورت ایجاد زنجیره ارزش در گردشگری مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه گردشگری در استان مازندران یک گردشگری سنتی و انبوه است، گفت: باید با برگزاری تورهای هدفمند در استان، زنجیره ارزش را در گردشگری شکل داد.

24 مهر 1402

مشخصات چمدان مسافرتی خوب چیست؟

سفر، یکی از بهترین تجربه های زندگی است، اما برای اینکه سفری لذت بخش داشته باشید، به یک چمدان مسافرتی خوب نیاز دارید. ممکن است از نظر هرکسی بهترین ساک و چمدان، ویژگی های متفاوتی داشته باشد، اما در واقع چمدان مسافرتی خوب، محصولی است که بادوام، ایمن، سبک...

16 مهر 1402

کاروانسرای قصر بهرام گرمسار محل آشتی زمین و آسمان شبها است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، کاروانسرای قصر بهرام گرمسار محل آشتی زمین و آسمان شبها است.

10 مهر 1402

طرز تهیه پیتزا گیاهی خوشمزه و سالم برای گیاهخواران

پیتزا غذایی محبوب است که تقریبا در میان همه سنین هوادار دارد. هر چند پیتزا را به شکل های مختلفی می توان درست کرد، اما بدون شک پیتزاهایی که سوسیس و کالباس دارند، بیشتر محبوب هستند و افراد زیادتری به آن ها تمایل نشان می دهند. البته، اگر گیاه خوار یا وگن باشید،...

8 مهر 1402

باستان شناسان در کاوش تپه تیلینه یافته های مهمی را از دوره آغاز ایلامی بدست آوردند

ایلنا/ براساس اخبار منتشر شده، باستان شناسان در کاوش تپه تیلینه یافته های مهمی را از دوره آغاز ایلامی بدست آوردند.

3 مهر 1402

تاناتوفوبیا یا ترس بیش از حد از مرگ و مردن چیست؟

در حالی که ترس از مرگ طبیعی است، تاناتوفوبیا (که بعلاوه به عنوان اضطراب مرگ شناخته می گردد) آنقدر شدید است که باعث حملات پانیک می گردد و با سلامت عاطفی افراد و بعلاوه توانایی آنها برای عملکرد در زندگی روزمره تداخل پیدا می نماید.

1 مهر 1402

ویدئو ، لحظه بازگرداندن الواح هخامنشی به کشور پس از 85 سال

رئیس جمهور پس از بازگشت از مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در سفر به نیویورک 3500 لوح هخامنشی را پس از 84 سال از آمریکا پس گرفتیم و به ایران آوردیم و باقیِ الواح به زودی بازگردانده می شوند.

31 شهریور 1402

جورجینا زمان بازی رونالدو با پرسپولیس کجا بود؟

شب گذشته دو تیم فوتبال پرسپولیس و النصر در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده عربستان با پیروزی 2-0 زمین بازی را ترک کرد.

29 شهریور 1402

لغو تمامی پروازها از ایران به مقصد ارمنستان و آذربایجان

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با هدف حفظ ایمنی مسافران تمام پروازهای بین ایران و دو کشور ارمنستان و آذربایجان تا اطلاع ثانوی لغو شد.

29 شهریور 1402

A17 پرو در برابر A16 Bionic؛ نبرد چیپست های سری آیفون 15

چیپست های اختصاصی اپل همیشه عملکرد فوق العاده ای ارائه می نمایند و به همین دلیل اپل بعد از موفقیت ساخت تراشه برای دستگاه های مختلف، از این تراشه های اختصاصی برای کامپیوترهای خود هم بهره می برد. جدیدترین گوشی های اپل یعنی سری آیفون 15 با دو تراشه A17 پرو...

28 شهریور 1402

وقتی خوانندگان پاپ برای کنسرت برنامه ندارند آلبوم های موسیقی بیشتر می فروشند

با انتها ماه صفر آرام آرام کنسرت های موسیقی اجراهای خود را از سر می گیرند اما هنوز برنامه های کنسرت های پاپ اعلام نشده و چند کنسرت سنتی و کلاسیک برگزار می گردد اما شهریور ماه، شاهد تنوع آلبوم های متنوع بودیم.

27 شهریور 1402

چرا یزدانی حریف تیلور نمی گردد؟

با پیروزی امشب دیوید تیور مقابل حسن یزدانی و پیروزیت چندباره این کشتی گیر آمریکایی در برابر نابغه ایرانی کشتی دنیا، این سوال در فکر بعضی از طرفداران حسن یزدانی ایجاد شده که چه اتفاقی اتفاق افتاده که یزدانی به جز یک بار هرگز پیروز نشده تیلور را در رقابت...

27 شهریور 1402

گز گز دست می تواند نشانه این بیماری ها باشد

اگر انگشتانتان در اثر سرما بی حس شوند، ممکن است با آغاز از بین رفتن بی حسی، احساس سوزن سوزن شدن کنید، با این حال، اگر این احساس رفع نمی گردد و اغلب اتفاق می فتد، می تواند نشانه ای از یک شرایط پزشکی باشد.

25 شهریور 1402

تصمیم نهایی دولت درباره افزایش حقوق در نیمه دوم سال

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام نموده است که دولت قصد افزایش حقوق کارمندان دولت در میانه سال را ندارد و به نظر می رسد دلیل این تصمیم عواملی از جمله جلوگیری از کسری بودجه باشد.

24 شهریور 1402

چگونه از نظر ذهنی خود را برای مهاجرت آماده کنیم؟

بدون شک مهاجرت به کشورهای دیگر بر سلامت روانی و عاطفی شما تأثیر بسیاری خواهد داشت. برای همین به آمادگی ذهنی مهاجرت احتیاج دارد. قطعا روزهایی خواهند آمد که دلتان برای خانه به شدت تنگ گردد. ممکن است گاهی برای کنار آمدن با شرایط و برقراری تعادل میان کار و...

23 شهریور 1402

ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی کم حجم در آیفون 14 پرو ممکن می شود

زومیت نوشت: اپل با iOS 17 گزینه HEIF Max را به دوربین آیفون 14 پرو اضافه می کند تا ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی کم حجم امکان پذیر شود.

22 شهریور 1402

شکار پدیده ای که هر 434سال یکبار دیده می گردد، عکس

دنباله دار نیشیمورا (C/2023 P1) دارای دمی بسیار بلند است، که در سحرگاه روز شنبه، 9 سپتامبر از کوه های Sierra de Enguera تصویربرداری شده است.

22 شهریور 1402

عکس ، میمون وحشی در یک شهر کشور پیدا شد ، واکنش سریع محیط زیست و آتش نشانی

یک فرد میمون کشف شده با همکاری حفاظت محیط زیست و آتش نشانی نجف آباد پس از زنده گیری به باغ وحش صفه منتقل شد.

21 شهریور 1402

زمان نصب VAR در آزادی و نقش دنیا معین شد

اولین دستگاه های VAR فوتبال ایران قرار است از ابتدای هفته آینده در استادیوم های آزادی و نقش دنیا نصب گردد.

20 شهریور 1402
تعداد: (1707)