وقتی خوانندگان پاپ برای کنسرت برنامه ندارند آلبوم های موسیقی بیشتر می فروشند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، با انتها ماه صفر آرام آرام کنسرت های موسیقی اجراهای خود را از سر می گیرند اما هنوز برنامه های کنسرت های پاپ اعلام نشده و چند کنسرت سنتی و کلاسیک برگزار می گردد اما شهریور ماه، شاهد تنوع آلبوم های متنوع بودیم.

وقتی خوانندگان پاپ برای کنسرت برنامه ندارند آلبوم های موسیقی بیشتر می فروشند

هنوز خبری از برگزاری کنسرت های موسیقی پاپ نیست، چند روزی است که ماه صفر به سرانجام رسیده اما به نظر می رسد کنسرت گذاران پاپ هنوز برای برگزاری کنسرت ها در مرکز و دیگر شهرها برنامه هایشان را اعلام نکرده اند. با این حال چند کنسرت سنتی در مرکز برگزار می گردد و علاوه بر آن شهریورماه سال جاری آلبوم های متنوعی منتشر و روانه بازار شده است. زمانی که کنسرت های موسیقی برگزار نمی شد، انتشار تک آهنگ ها حتی بر انتشار آلبوم های موسیقی پیشی گرفته بود. در این گزارش نگاهی به چند آلبوم منتشر شده در آخرین ماه تابستان داریم.

آلبوم بهار آوا اثری از جمعی از هنرمندان موسیقی نواحی ایران است شامل 11 قطعه موسیقی و به وسیله حوزه هنری منتشر شده است.در این آلبوم می توان قطعاتی از حاج سهراب محمدی

آلبوم موسیقی احساس رهایی اثری از رسول بهداد و با آهنگسازی مصباح قمصری است.این اثر که به وسیله نغمه سازان دلنشین منتشر شده است، شامل 9 قطعه می گردد و اثری بی کلام در ژانر موسیقی تلفیقی است که به آهنگسازی مصباح قمصری و نوازندگی سازهای کوبه ای رسول بهداد در 9 قطعه منتشر شده است.آلبوم هستی پنهان برداشتی از تصانیف قدیمی و بداهه نوازی در آواز افشاری و آواز دشتی است.

تصنیف خواهم که بر زلفت از ساخته های علی اکبر شیدا، تنظیم شده به وسیله رضا طریقت، مثنوی افشاری، بداهه نوازی علی طریقت و فضاسازی الکترونیک رضا طریقت، هستی پنهان برگرفته از موسیقی خراسانی ساخته علی طریقت و تنظیم رضا طریقت، بداهه دشتی بداهه نوازی در فضای دشتی به وسیله علی طریقت و فضاسازی الکترونیک رضا طریقت نیز از دیگر فضاهای شنیدنی این اثر محسوب می گردد.همنشین خیال یکی دیگر از آثار منتشر شده این روزهای بازار موسیقی است که با تکنوازی تار پانیذ مجاهدنیا و نوازندگی تمبک کامران منتظری به بازار موسیقی رسیده است.

سکوت بی سرانجام و ادامه دو آلبوم

بعلاوه قرار است پویا نیک پور از نوازندگان و آهنگسازان موسیقی کشورمان تازه ترین آلبوم خود را با عنوان سکوت بی سرانجام پیش روی مخاطبان قرار دهد. این اثر در ادامه 2 آلبوم قبلی نیک پور صدای سکوت و راه بی سرانجام است و شامل 14 قطعه به آهنگسازی خود نیک پور خواهد بود.

از اجرای موسیقی بانوان تا ارکستر سمفونیک

پنجم و ششم مهر ماه ارکستر سمفونیک تهران به رهبری منوچهر صهبایی در تالار وحدت روی صحنه می رود. بعلاوه نمایش سنتی حیران خانم ویژه بانوان هفتم مهر ماه در دو سانس در برج آزادی اجرا دارد. بلیت های این اجرا از 200 هزار تا 400 هزار تومان به فروش می رسد.

گروه شهپر هم کنسرت خود را در فرهنگسرای نیاوران در دهم مهر ماه برگزار خواهد نمود.این اجرا با اشعار شاهنامه فردوسی همراه است. بلیت های کنسرت از کف 250 هزار تومان تا سقف 350 هزار تومان به فروش می رسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "وقتی خوانندگان پاپ برای کنسرت برنامه ندارند آلبوم های موسیقی بیشتر می فروشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی خوانندگان پاپ برای کنسرت برنامه ندارند آلبوم های موسیقی بیشتر می فروشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید