تغییرات عجیب استقلال نسبت به آخرین ملاقات با الهلال

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تیم های فوتبال استقلال و الهلال عربستان تا به امروز و در تاریخ دیدارهای خود 11 بار به مصاف هم رفتند که در این 11 بازی سهم استقلال 5 و سهم الهلال 4 پیروزی است.

تغییرات عجیب استقلال نسبت به آخرین ملاقات با الهلال

آخرین ملاقات از تقابل های 11 گانه آنها در 3 اردیبهشت سال 98 انجام شد که این بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سال 2019 برگزار گردید و تیم الهلال در این ملاقات که در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی در امارات برگزار گردید، با تک گل جووینکو ستاره ایتالیایی خط حمله اش به پیروزی رسید.

آبی پوشان تهران که با راهنمایی وینفرد شفر در این بازی به میدان رفتند، با ترکیب سید حسین حسینی، خسرو حیدری (کاپیتان)، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی و گادوین منشا به زمین رفتند که در ادامه وریا غفوری، اسماعیل گونکالوس و مهدی قایدی به ترتیب جانشین خسرو حیدری، روزبه چشمی و داریوش شجاعیان شدند.

تصویر تیم فوتبال استقلال در بازی سال 98 که فقط دو بازیکن مانده اند

نگاهی به ترکیب اولیه آبی پوشان در این ملاقات تعیین می نماید از 11 نفری که در آخرین ملاقات این تیم مقابل الهلال بازی را شروع کردند تنها سید حسین حسینی و محمد دانشگر در استقلال حضور دارند و با احتساب تعویضی ها، از 14 بازیکنی که در این ملاقات فرصت حضور در میدان پیدا کردند تنها 3 بازیکن همچنان با آبی پوشان هستند. این در حالی است که از آن ملاقات تنها 2 سال و 4 ماه می گذرد و این مقدار تغییر در این مدت بسیار عجیب و غیر قابل باور بوده و به طور کلی با حفظ شاکله منافات دارد.

تغییرات عمده در سطح بازیکن را می توان تعمیم داد به تغییرات کادر فنی، مدیریت و هیات مدیره این باشگاه تا تعیین گردد این باشگاه طی 2 سال و 4 ماه چه تغییراتی بنیادی داشته است.

دوازدهمین ملاقات استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می گردد که این بازی از ساعت 21:30 روز دوشنبه 22 شهریور در استادیوم زعبیل شهر دبی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تغییرات عجیب استقلال نسبت به آخرین ملاقات با الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات عجیب استقلال نسبت به آخرین ملاقات با الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید