تیم قدیمی تهرانی در پی بازگشت قاطعانه به لیگ!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سایپا که فصل قبل با کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار به لیگ دسته اول سقوط کرد، این فصل از مسابقات لیگ یک را با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه و مربیگری محمود فکری شروع کرد. تیمی که تا پایان نیم فصل در رده دوم قرار گرفته است و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر محسوب می شود.

تیم قدیمی تهرانی در پی بازگشت قاطعانه به لیگ!

سیدمهدی حسینی پور مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگویی به اهمّ موارد مربوط به این تیم در نیم فصل دوم پرداخت. وی مهم ترین اولویت این مجموعه را صعود به لیگ برتر دانسته و از تقویت تیم در نیم فصل دوم مسابقاتی بر اساس نیازهای کادر فنی خبر داد.

حسینی پور در ادامه گفت: پایبند بودن به موضوعات اخلاقی ، وجه مشخصه این باشگاه از ابتدای تاسیس آن بوده است و ما نیز دقیقاً به همین علت حرکت خواهیم کرد.

این صحبت از سوی مدیرعامل باشگاه سایپا در حالی مطرح می شود که پیش از این شایعات زیادی در خصوص عدم علاقه کارخانه سایپا به تیمداری شنیده می شد و حالا حسینی پور از تقویت تیمش برای حضور دوباره در لیگ برتر صحبت می کند.

او ضمن حمایت قاطع و کامل از محمود فکری و کادر همراهش، بر ضرورت جوانگرایی در این باشگاه تاکید نموده و از حمایت قاطع خود از تیم های پایه و همچنین آکادمی این باشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ظرف دوسه سال آینده بتوانند از حاصل دسترنج خود در تیم بزرگسالان سایپا استفاده نمایند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "تیم قدیمی تهرانی در پی بازگشت قاطعانه به لیگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم قدیمی تهرانی در پی بازگشت قاطعانه به لیگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید