هشدار! هوای ونکوور ناسالم است

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، به علت غلظت بالای ازن در سطح زمین که می تواند برای سلامتی بعضی افراد خطرناک باشد، هشدار کیفیت هوا برای بخش های شرقی مترو ونکوور و Fraser Valley صادر شده است.

هشدار! هوای ونکوور ناسالم است

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه به نقل از سی تی وی، طبق توصیه صادرشده که شامل شهرداری های 21 منطقه می گردد، بالاترین سطح ازن معمولاً بین اواسط بعد از ظهر تا اوایل عصر در روزهای تابستان رخ می دهد.

ازن در سطح زمین زمانی ایجاد می گردد که آلاینده های ناشی از مصرف سوخت ها و بعلاوه ترکیبات حلال ها و سایر منابع در برابر نور خورشید واکنش نشان می دهند و تنفس را برای افرادی که بیماری های زمینه ای مثل بیماری های ریوی و آسم دارند، سخت می نماید.

قرار گرفتن در معرض این آلاینده ها بعلاوه برای زنان باردار، نوزادان، بچه ها و کسانی که در بیرون کار می نمایند، از جمله کارگران ساختمانی و کشاورزان و افراد بی خانمان، نگران نماینده است.

این هشدار در بحبوحه گرمای سوزان حاکم بر سراسر استان صادر می گردد.

محیط زیست کانادا می گوید بالاترین دمای ثبت شده در بریتیش کلمبیا روز گذشته در لیتون 38.8 درجه سانتیگراد بوده و برای این هفته موج گرما در استان پیش بینی شده است.

هشدارهای گرما در حال حاضر بیشتر بخش های استان را شامل می گردد. مراکز خنک نماینده هم در بیشتر منطقه ها استان راه اندازی شده اند، چون شرایط گرم در روز و کاهش ناچیز دما در شب، پتانسیل بیمار کردن افراد را دارد.

جدیدترین مطالب

انتاریو رکورد گرما را می زند

طوفان های شدید و شاید گردباد در آلبرتا

بارش تابستانی مهمان بریتیش کلمبیا می گردد

هوای تورنتو در شرایط ویژه

در همین حال وسعت آتش سوزی در حدود دو کیلومتری شمال غرب لیتون به علت شرایط گرم و خشک مداوم به 2300 هکتار افزایش یافته است.

منبع: خبرکانادا

به "هشدار! هوای ونکوور ناسالم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار! هوای ونکوور ناسالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید