تکواندو

برگزاری مجازی مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه و تالو دانشجویان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقات انتخابی مجازی تیم های ملی پومسه و تالو دانشجویان دختر و پسر به منظور حضور در سی و یکمین دوره بازی های تابستانی دانشجویان دنیا با همکاری فدراسیون تکواندو برگزار می گردد.

3 اسفند 1400

مسابقات تکواندوی آزاد کشوری، مدال آوران اوزان 54، و 80، معرفی شدند

روز دوم مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان مردان در اوزان 54- و 80- کیلوگرم برگزار و نفرات برتر مسابقات معرفی شدند.

12 دی 1400

کاهش استقبال از کلاس های تابستانی اوقات فراغت آستارا به دلیل شیوع کرونا

خبرنگاران/گیلان رئیس اداره ورزش و جوانان بندر مرزی آستارا گفت: استقبال بچه ها و نوجوانان این شهرستان برای حضور در کلاس های تابستانی طرح اوقات فراغت به دلیل ترس از خطرات ناشی از ابتلا به بیماری کرونا کاهش یافته است.

25 شهریور 1399

کشتی در صندلی دوم فدراسیون های بین المللی المپیک ایستاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی در ارزشیابی که توسط انجمن فدراسیون های بین المللی بازیهای المپیک تابستانی (ASOIF) اجرا شده، از منظر مدیریت صحیح فدراسیون های بین المللی در کنار فدراسیون های ورزشهایی چون بسکتبال و دوومیدانی...

18 شهریور 1399

احمدی: همه تکواندوکاران باید با طلا به ایران بازگردند

قهرمان وزن 63- تکواندو در بازی های داخل سالن آسیا گفت: فعلاً چهار طلا گرفته ایم و امیدوارم سه ورزشکار دیگر ایران هم طلا بگیرند.

14 فروردین 1399

صدر جدول دست به دست شد، شکست فرزان در وزن جدید

به گزارش خبرنگاران، این رقابتها امروز دوشنبه چهارم آذرماه به میزبانی خانه تکواندو در حالی برگزار گشت که عسگری و بسحاق مربیان تیم ملی با حضور در جایگاه ویژه مسابقات را با دقت زیر نظر داشتند. در مهمترین بازی این هفته مس کرمان و کن، تیم های اول و دوم جدول...

21 دی 1398