استقبال سرمربی تیم ملی آرژانتین از پیوستن لائوتارو مارتینس به بارسلونا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سرمربی تیم ملی آرژانتین امیدوار است که مهاجم تیم فوتبال اینتر به هموطنش در بارسلونا ملحق گردد.

استقبال سرمربی تیم ملی آرژانتین از پیوستن لائوتارو مارتینس به بارسلونا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین اعتراف کرد که ترجیح می دهد لائوتارو مارتینس را در پیراهن بارسلونا و در کنار لیونل مسی ببیند.

مدت هاست که بحث کوشش بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینس شنیده می گردد و خود لیونل مسی هم ابراز امیدواری نموده که هموطنش به او در نوکمپ ملحق گردد. کنار هم قرار دریافت این دو در خط حمله بارسلونا هماهنگی بیشتر آنها برای بازی در تیم ملی آرژانتین را به همراه خواهد داشت و این همان چیزی است که اسکالونی از آن استقبال می نماید.

اسکالونی در این باره به شبکه RTVE آرژانتین گفت: اگر لائوتارو شانس هم تیمی شدن با مسی را داشته باشد، خب قطعاً برای ما بهتر است. من فکر می کنم که لائوتارو تا چند سال دیگر برای تیم ملی مهاجمی طراز اول خواهد بود و امیدوارم که عملکرد خوبش ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین با وجود ابراز امیدواری نسبت به پیوستن مارتینس به مسی، تأکید کرد با اینکه مارتینس 22 ساله در اینتر بماند هم مسئله ای ندارد.

او ادامه داد: لائوتارو مهاجم فوق العاده ای است، پس باید برای تیم عظیم بازی کند، اما او همین الان هم دارد در یک تیم عظیم و در بالاترین سطح بازی می نماید. پس دور کردن او از این تیم کار سختی است. با این حال اگر او بخواهد تیمش را عوض کند، امیدوارم که تغییر خوبی برایش باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "استقبال سرمربی تیم ملی آرژانتین از پیوستن لائوتارو مارتینس به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال سرمربی تیم ملی آرژانتین از پیوستن لائوتارو مارتینس به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید