کار طارمی به بیانیه رسمی کشید ، تکلیف طارمی با میلان معین شد ؛ جلسه ای که همه چیز را نهایی کرد!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، کانال رسمی باشگاه پورتو اعلام نمود که مذاکرات با میلان برای فروش مهدی طارمی متوقف شده است، بنابراین این مهاجم در باشگاه فعلی خود باقی خواهد ماند.

کار طارمی به بیانیه رسمی کشید ، تکلیف طارمی با میلان معین شد ؛ جلسه ای که همه چیز را نهایی کرد!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، پیشنهادی به ارزش حدود 15 میلیون یورو برای این ملی پوش ایرانی روی میز سران پورتو بود و به نظر می رسید که قرار است انتقال طارمی به میلان نهایی شود که ناگهان این انتقال با مسائل جدی روبرو شد. گزارش شده است که کمیسیون بالاتر و بندهای مربوط به پاداش باعث شده است تا این انتقال صورت نپذیرد و در نهایت بازیکن ایرانی در پورتو ماندنی شد.

در بیانیه پورتو اعلام شد طارمی با خورخه نونو پینتو دا کوستا دیدار کرد و به این نتیجه رسیدند که این مهاجم برای فصل کنونی در باشگاه پورتو باقی بماند. بنابراین مذاکرات با میلان برای انتقال بدون نتیجه به سرانجام رسیده است.

اف سی پورتو در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا، شاختار دونتسک و رویال آنتورپ همگروه است.

میلان در این فصل مارکو اسپورتیلو و لوکا رومرو (هر دو بازیکن آزاد)، روبن لوفتوس چیک (16 میلیون یورو) و کریستین پولیشیچ (20 میلیون یورو) از چلسی، تیجانی رایندرز از آلکمار (19 میلیون یورو) و نوآ اوکافور از سالزبورگ (14 میلیون یورو)، سامو چوکوئزه و یونس موسی را برای فصل نو به خدمت گرفت.

طارمی فصل گذشته 31 گل و 14 پاس گل را در تمامی رقابت ها برای پورتو به ثبت رساند که شامل 22 گل در لیگ و پنج گل در هفت بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود. پورتو در نهایت با شکست برابر اینتر فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

بازنشستگی زلاتان و بالارفتن سن اولیویه ژیرو باعث شده بود تا سران روسونری نیز خواستار جذب یک مهاجم شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کار طارمی به بیانیه رسمی کشید ، تکلیف طارمی با میلان معین شد ؛ جلسه ای که همه چیز را نهایی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار طارمی به بیانیه رسمی کشید ، تکلیف طارمی با میلان معین شد ؛ جلسه ای که همه چیز را نهایی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید