تمجید جالب عربستانی ها از مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، در یکی از دیدار های حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب اینتر در دراگائو میهمان پورتو است. رسانه عربی کووورة در گزارش مفصلی به این دیدار پرداخته و از امید های میزبان به گلزنی مهاجم ایرانی خبر داده است.

تمجید جالب عربستانی ها از مهدی طارمی

در این گزارش آمده است: پورتو در پی انتقام و اینتر در پی تکرار نتیجه بازی رفت است. دیداری که با نتیجه یک بر صفر به سود نراتزوری به خاتمه رسید. اینتر می تواند با پیروزی در این بازی، پس از 12 سال به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

عملکرد عالی پورتو طی بازی رفت و در ورزشگاه جوزپه مه آتزا، برآورد ها در مورد توانایی این تیم برای تغییر روند به سود خود در بازی برگشت را تقویت می کند.

در بازی رفت در ایتالیا، آبی و سفید ها توانستند شیوه بازی خود را بر میزبان تحمیل کنند تا اینکه اوتاویو در نیمه دوم از زمین بازی اخراج شد، اما این مسئله نیز باعث نمی شود که پرتغالی ها از فکر صعود به مرحله یک چهارم نهایی خارج شوند.

هواداران پورتو روز سه شنبه دوباره به مهدی طارمی، ستاره ایرانی خود امیدوار خواهند بود. این بازیکن با زدن 4 گل و دادن 2 پاس گل در 6 بازی، یکی از ستاره های این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است.

این بازیکن تا اینجای کار توانسته است دروازه تمام رقبایی که پورتو با آن ها روبه رو شده است را باز کند و اینتر تنها تیمی است که طارمی هنوز پیروز به باز کردن دروازه اش نشده است.

در آن سوی زمین نیز هواداران برای جلوگیری از قدرت نمایی خط حمله قدرتمند اینتر، به دروازه بان آینده دار خود یعنی دیوگو کاستا اعتماد دارند. او در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید و هیچ اشتباهی در جوزپه مه آتزا مرتکب نشد.

مطمئنا ترکیب اصلی پورتو در این بازی تغییر می کند، زیرا پس از اخراج اوتاویو، کونسیسائو در پی یک جایگزین خواهد بود که په په محتمل ترین گزینه است.

به نظر می رسد گالنو برزیلی از مصدومیت رهایی یافته و ممکن است در خط حمله و در کنار طارمی به میدان برود. با این وجود، پس از مصدومیت ژائو ماریو مدافع کناری در اواسط بازی قبل، نگرانی در دفاع وجود دارد.

در مورد اینتر نیز باید گفت که آن ها پس از باخت از اسپتزیا، با عملکردی پر از شک و تردید و پرنوسان به میدان می روند. آن ها در این فصل عملکرد ضعیفی در بازی های خارج از خانه داشته اند و امتیازات بسیاری را از دست داده اند.

با این حال اینتر توانسته بر خلاف لیگ داخلی، در مسابقات اروپایی عملکرد خوبی داشته باشد. سیمونه اینزاگی برای این بازی خواکین کوره آ را در اختیار دارد، اما درخصوص رسیدن میلان اشکرینیار به این بازی، شک و تردید هایی وجود دارد. برآورد ها حاکی از این است که اینتر کار را با حضور لوکاکو و لائوتارو مارتینز آغاز می کند.

اینتر که از ادامه رقابت های سری آ ناامید شده، پس از قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا و صعود به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، در این فصل در پی رسیدن به بالاترین حد در لیگ قهرمانان است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تمجید جالب عربستانی ها از مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید جالب عربستانی ها از مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید