اعتراف منشوری بهاره افشاری ، کراش پسر قشنگ ها بودم !

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران: بهاره افشاری نوشت: کراش پسر های قشنگ بودم اما برایم مهم نبود.

اعتراف منشوری بهاره افشاری ، کراش پسر قشنگ ها بودم !

بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 در شاهرود است. بهاره افشاری بازیگر مشهور کشورمان است. بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد. بهاره افشاری جزو بازیگران کم حاشیه و محبوب میان مردم است. بهاره افشاری عکس جدیدی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، بهاره افشاری امروز این عکس را به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت: از بچگی کراش پسر های قشنگ بودم اما برایم مهم نبود.

این بازیگر با انتشار این استوری در فضای مجازی به تمام شایعاتی که درباره اش منتشر شد مهر تایید زد. شایعاتی که درباره این بازیگر است حول محور روابط صمیمی و نامتعارف با مردان است.

بهاره افشاری چند عکس قدیمی را در اینستاگرام گذاشت و به شوخی درباره آن ها نوشت: بیشتر همبازی های من پسر های شیطان و شر بودند، به همین دلیل خصوصیات لوطی گری پیدا کردم. در خانوده لوطی هم بزرگ شدم.

تشنج بهاره افشاری در نوزادی

بهاره افشاری اخیرا در یک برنامه اینترنتی گفت: دهه شصت، زمانی که فقط سه ماه از تولدم می گذشت، به خاطر بمباران رژیم بعث در تهران تشنج کردم.

او که با پژمان جمشیدی در برنامه پیشگو گفت و گو می کرد، ادامه داد: حدود دو، سه ماه به خاطر این اتفاق در بیمارستان بستری بودم و هر روز به من آنتی بیوتیک قوی تزریق می کردند.

بهاره افشاری اضافه کرد: بعد از سه ماه به خانواده ام اطلاع می دهند بیشتر از 24 ساعت زنده نمی مانم و بلافاصله مادربزرگم با شنیدن این خبر از حال می رود. اما در حالت بیهوشی به او الهام می گردد من زنده می مانم و در آینده علاوه بر اینکه شخصیت مشهوری می شوم، 105 سال هم زندگی می کنم.

منبع: رکنا

به "اعتراف منشوری بهاره افشاری ، کراش پسر قشنگ ها بودم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف منشوری بهاره افشاری ، کراش پسر قشنگ ها بودم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید