استوری جنجالی ؛ کاپیتان تیم ملی به سیم آخر زد! ، این تصاویر را منتشر می کنم تا شما هم شرایط را بدانید!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سید محمد موسوی یک استوری جنجالی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

استوری جنجالی ؛ کاپیتان تیم ملی به سیم آخر زد! ، این تصاویر را منتشر می کنم تا شما هم شرایط را بدانید!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تیم ملی والیبال ایران این روزها خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا که از اهمیت بسیار ویژه ای هم برخوردار است آماده می کند. شاگردان بهروز عطایی در لیگ ملت ها نتایج خوبی کسب نکردند و به همین علت این موضوع باعث شده که موفقیت در قهرمانی آسیا اهمیت دوچندانی پیدا کند.

طی روزهای گذشته بود که تیم ملی والیبال ایران تهران را به مقصد ارومیه ترک کرد تا در فاصله دو هفته مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا در این شهر خود را برای حضور قدرتمند در رقابت ها آماده کنند.

با این حال سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به همراه ملی پوشان ارومیه سفر نکرد و همین موضوع باعث شد شایعات عجیبی در این باره به گوش برسد اما محمد موسوی به خاطر فوت پدر همسرش یک روز مرخصی گرفت و دیرتر به جمع شاگردان بهروز عطایی اضافه شد.

موسوی امروز به ارومیه سفر کرد اما چند ساعت بعد از رسیدن او به این شهر یک جنجال به پا شده است. جایی که کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به شرایط اردوی تیم ملی معترض شده است. موسوی سال گذشته و پیش از مسابقات قهرمانی جهان نیز این کار را به شکلی متفاوت انجام داده و از حضور در آن رقابت ها انصراف داده بود.

او با انتشار ویدیویی از هتل تیم ملی نوشت: خواستم که با شما شرایط اردو و هتل رو به اشتراک بذارم. ما اومدیم ارومیه برای مسابقات آسیایی ولی متاسفانه با اینکه شهر زیبای ارومیه تعداد زیادی هتل خوب داره و همیشه بهترین میزبانی ها رو داشته ولی خوب، واقعا تیم های باشگاهی هم از هتل های بهتری استفاده می کنند ولی انگار دیگه تیم ملی والیبال واسه کسی مهم نیست و این به شدت به شرایط روحی بچه ها آسیب می زند.

ما برای شرایط اردویی بهتر دو هفته زودتر خانواده رو تنها گذاشتیم، با این استدلال که اینجا شرایط اردو از تهران بهتر هست، ولی نه واقعا شرایط اونجوری که باید باشه نیست. و در آخر از همه عوامل هتلی که در آن هستیم بسیار تشکر می کنم چون درحد توان به تیم لطف می کنن.

منبع: همشهری آنلاین

به "استوری جنجالی ؛ کاپیتان تیم ملی به سیم آخر زد! ، این تصاویر را منتشر می کنم تا شما هم شرایط را بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری جنجالی ؛ کاپیتان تیم ملی به سیم آخر زد! ، این تصاویر را منتشر می کنم تا شما هم شرایط را بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید