بلایی که موجود عجیب دریایی سر یک کودک آورد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، یک کودک انگلیسی هنگامی که در حال بازی در ساحل بوده به یکی از ماهی های بادبان دار برخورد نموده است.

بلایی که موجود عجیب دریایی سر یک کودک آورد

به گزارش باشگاه وبلاگ ساعت زنانه، ماهی های Portuguese man یک نوع از آبزیان هستند که شباهت بسیار زیادی به عروس های دریایی دارند، اما تفاوت اصلی آن ها با تمام آبزیان، وجود یک نیش بسیار خطرناک در بدن آن ها است که در بعضی از موارد می تواند جان انسان ها را بگیرد.

این موجودات نام دیگری به نام بادبان نیز دارند که به علت وجود یک قسمت شبیه بالون در روی آن ها انتخاب شده است. اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می نماید یک کودک انگلیسی هنگامی که در حال بازی در ساحل بوده به یکی از ماهی های بادبان دار برخورد نموده است.

ظاهرا این کودک که اطلاعی از اندازه خطرناک بودن این موجود نداشته است، به آن دست زده است و از آنجایی که Portuguese man هنوز جان داشته، این کودک را نیش زده است. این اولین باری نیست که در سواحل انگلیس این نوع ماهی ها باعث آسیب رسیدن به انسان ها می شوند و در چند ماه گذشته اخبار متعددی در این رابطه منتشر شده است. لازم به ذکر است حال این کودک وخیم گزارش شده و فعلا در بیمارستان به سر می برد.

این موجودات در عمق زیادی از دریا زندگی می نمایند، اما بعضی مواقع و به دلایل مختلفی به سطح آب آمده و در ساحل جان می دهند.

منبع: فرارو

به "بلایی که موجود عجیب دریایی سر یک کودک آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایی که موجود عجیب دریایی سر یک کودک آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید