ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل طرفدار ، 11 مرد جنگی یحیی برای رسیدن به فینال جام حذفی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تیم پرسپولیس امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف طرفدار می رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل طرفدار ، 11 مرد جنگی یحیی برای رسیدن به فینال جام حذفی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه آنلاین، دومین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز در استادیوم شهید دستگردی برگزار می گردد. پای دوم فینال این مسابقات از بازی 2تیم طرفدار و پرسپولیس بیرون می آید و این مسابقه از ساعت18:30در اکباتان تهران شروع خواهد شد. مهم ترین نکته درباره این بازی، همین استادیوم محل برگزاری است که اجازه حضور تماشاگران را نمی دهد تا یکی از مهم ترین بازی های فصل فوتبال ایران بدون حضور تماشاگران برگزار گردد. 3هفته قبل قرار بود سرخپوشان در همین استادیوم و در هفته28 لیگ برتر به مصاف پیکان بروند اما باشگاه پرسپولیس گفت بدون حضور تماشاگرانش بازی نمی نماید و این مسابقه نهایتا در استادیوم آزادی با حضور پرشور طرفداران پرسپولیس برگزار گردید. قرمزها این بار هم همان مسیر قبلی را رفته و به عدم حضور طرفداران خود معترض شده اند ولی ظاهرا این بار راهی به جز بازی مقابل سکوهای خالی اکباتان ندارند.

حریف امروز پرسپولیس، تیمی است که در 2سال اخیر به سطح اول پا گذاشته و در همین 2سال دردسرهای زیادی را برای پرسپولیسی ها آفریده است. سال گذشته، تیم تازه وارد طرفدار در 2بازی رفت و برگشت مقابل سرخپوشان شکست ناپذیر ماند و یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس همین 4امتیازی بود که مقابل طرفدار از دست داد. سال جاری پرسپولیس در بازی رفت بالاخره توانست طرفدار را برای نخستین بار ببرد اما در بازی برگشت طرفدار انتقام سختی گرفت و پرسپولیس را با تک گل محمدجواد محمدی شکست داد. بنابراین یحیی گل محمدی و شاگردانش امروز بازی آسانی ندارند و حریف آنها تیم زهرداری است که حتی می توان آن را گربه سیاه پرسپولیس دانست.

اما کادر فنی سرخ پوشان باتوجه به اینکه تمام بازیکنان خود را برای این بازی در اختیار دارند به احتمال فراوان از نفرات زیر در ترکیب اصلی استفاده خواهند کرد:

علیرضا بیرانوند بدون شک انتخاب اصلی یحیی گل محمدی در چارچوب دروازه پرسوپلیس خواهد بود و احمد گوهری روی نیمکت حضور خواهد داشت تا در صورت لازم وارد زمین گردد.

خط دفاعی سرخ ها که آمار خیره نماینده ای در هفته های اخیر کسب نموده بدون تغییر می ماند و گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلیگنجی زوج میانی سرخ ها در قلب دفاع بازی می نمایند و علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر به ترتیب در دفاع چپ و دفاع راست توپ خواهند زد.

ترکیب خط میانی سرخ ها نیز عملکرد درخشانی داشته و بعید بنظر می رسد گل محمدی دست به تغییر در کمربند میانی تیمش بزند و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی بازی می نماید و سروش رفیعی جلوتر از یرلک نقش بازی ساز سرخ ها را به عهده خواهد داشت.

وحیدی امیری و سعید صادقی بال های هجومی پرسپولیس به ترتیب در کناره ها به خط حمله اضافه می شوند.

مهدی ترابی یکی از ستاره های کلیدی پرسپولیس به عنوان مهاجم سایه بازی خواهد نمود.

عیسی آل کثیر نیز به عنوان نوک حمله مهاجم هدف پرسپولیس در این بازی است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند

گئورگی گولسیانی

مرتضی پورعلی گنجی

علی نعمتی

دانیال اسماعیلی فر

میلاد سرلک

سروش رفیعی

سعید صادقی

مهدی ترابی

وحید امیری

عیسی آل کثیر

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل طرفدار ، 11 مرد جنگی یحیی برای رسیدن به فینال جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل طرفدار ، 11 مرد جنگی یحیی برای رسیدن به فینال جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید