علت تمدید قرارداد عزت اللهی با وایله معین شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سعید عزت اللهی هافبک ایرانی وایله که پیروز شد با این تیم به سوپر لیگ دانمارک صعود کند، پیشنهادات زیادی برای بازگشت به لیگ برتر دریافت نموده بود که نخستین تیمی که برای جذب سعید عزت اللهی اقدام کرد، پرسپولیس بود و حتی دو باشگاه روی مبلغ 300 هزار یورو هم توافق نموده بودند اما با اضافه شدن استقلال و سپاهان به جمع مشتریان هافبک تیم ملی، مدیران وایله مبلغ را به یک میلیون یورو افزایش دادند و همین باعث شد تا تیم های ایرانی یکی پس از دیگری از جذب عزت اللهی عقب نشینی نمایند. پس از عقب نشینی تیم های ایرانی، عزت اللهی که تا سرانجام نیم فصل با تیم دانمارکی قرارداد داشت، پیشنهاد تمدید این باشگاه را نپذیرفت و به مدیران وایله گفت نیم فصل با سرانجام قراردادش میخواهد به لیگ برتر ایران باز شود. باشگاه وایله هم در واکنش به تصمیم عزت اللهی گفت در صورتی که این بازیکن قراردادش را تمدید نکند تا نیم فصل سکونشین خواهد شد، این تصمیم اجرایی هم شد و عزت اللهی در چهار هفته گذشته از روی سکو نظاره گر بازی تیمش بود.

علت تمدید قرارداد عزت اللهی با وایله معین شد

دو روز پیش مدیر باشگاه وایله در مورد اینکه آیا غیبت عزت اللهی به خاطر تصمیم ایوان پرلچ (سرمربی ویله) است یا مدیران این باشگاه، گفت: هر دو. ما گفت وگوی بسیار خوبی با سعید داشتیم. تعیین است که اگر کسی نخواهد بخشی از پروژه پیش روی ما باشد، به بقیه فرصت بازی کردن می دهیم. دیدیم توبیاس لاوریتسن بازی کرد که یکی از جوانان ماست. مدیر باشگاه ویله در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه دنبال تمدید قرارداد عزت اللهی خواهد بود یا خیر، گفت: خیر. الان روی این موضوع کار نمی کنیم.

درحالی که به نظر می رسید پرونده تمدید قرارداد سعید عزت اللهی با وایله بسته شده است و این بازیکن نیم فصل با سرانجام یافتن قراردادش از این تیم جدا خواهد شد، امروز باشگاه وایله خبر از تمدید قرارداد سعید عزت اللهی داد.

عزت اللهی در مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری ها داشته است از علت تمدید قراردادش با وایله پرده برداشت: قرارداد جدیدم تا آخر فصل است و برای اینکه بتوانم برای تیم بازی کنم آن را تمدید کردم.

وایله هم اکنون بدون امتیاز در قعر جدول سوپر لیگ دانمارک قراردارد، هافبک تیم ملی در واکنش به جایگاه وایله گفت: امیدوارم بتوانیم وایله را در سوپرلیگ دانمارک نگه داریم.

سعید عزت اللهی در سرانجام درخصوص بسته شدن پرونده بازگشتش به ایران اظهار کرد: قسمت نبود به لیگ ایران برگردم و فعلا در لیگ دانمارک ادامه خواهم داد.

عزت اللهی با توجه به اینکه در فهرست تیمش قرار نمی گرفت و همین باعث می شد تا این بازیکن به علت عدم آمادگی جام ملت های آسیا را از دست دهد. به نظر می رسد این هافبک مجبور شده تا قراردادش با وایله را تمدید کند و از تیم ملی خط نخورد.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو

به "علت تمدید قرارداد عزت اللهی با وایله معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت تمدید قرارداد عزت اللهی با وایله معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید