صدرنشینی پرسپولیس فقط به خاطر خوش شانس ترین بودنش است ، منتظر گاف بزرگ این تیم باشید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، پیشکسوت تیم استقلال گفت: پرسپولیس و سپاهان گاف های بزرگی می دهند و مطمئن هستم این دو تیم امتیاز از دست خواهند داد.

صدرنشینی پرسپولیس فقط به خاطر خوش شانس ترین بودنش است ، منتظر گاف بزرگ این تیم باشید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه علی چینی درباره شکست استقلال در دربی 100 و دور شدن آبی پوشان از جام قهرمانی گفت: هنوز هم شانس برای قهرمانی وجود دارد. استقلال مالکیت توپ را به خصوص در نیمه دوم در اختیار داشت. 10 دقیقه اول بازی تماشایی و زیبا بود. بعد از آن بازی در میانه میدان بود و خطرات دو تیم کم بود. پیغام حیدری اشتباه کرد و باید در دقایق ابتدایی پنالتی می گرفت ولی نمی دانم چرا برای استقلال پنالتی نگرفت. ولی صددرصد پنالتی بود. اگر پنالتی می گرفت جریان بازی تغییر می کرد.

**هنوز شانس قهرمانی از بین نرفته است

وی اضافه کرد: بازی در ادامه به خشونت کشیده شد و خطاهای زیادی از هر دو تیم شاهد بودیم. پس از گل، استقلال فقط حمله کرد و کار پرسپولیس دفاع شده بود. طبیعی بود چون می خواستند از پیروزی خود دفاع نمایند. یکی از اشتباهات استقلال این بود که بازی مستقیم را در دستور کار قرار داده بود در حالی که پرسپولیس سرزن های قهاری در کارهای تدافعی داشت. تعویض های ساپینتو خوب بود ولی سبک بازی استقلال غلط بود. بازیکنان جوگیر شده بودند و بازی مستقیم و رودررو را انجام می دادند. بیرانوند زیاد به زحمت نیفتاد و توپ های پفکی روی دروازه اش می آمد. متأسفانه بازی قشنگی را از استقلال ندیدیم و اگر تیم همیشگی بود مطمئناً برنده بازی می شد. پرسپولیس به صدر رفت و باید ببینیم سپاهان مقابل ملوان چه کار می نماید. هنوز شانس قهرمانی از بین نرفته است. ان شاءالله که پرسپولیس و سپاهان گاف های بزرگی می دهند و مطمئن هستم این دو تیم امتیاز از دست خواهند داد. استقلال باید به فکر کسب سه پیروزی باشد تا قهرمانی را از دست ندهد.

**هیچ تیمی در ایران قابلیت استقلال را ندارد

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه تیم ساپینتو مقابل تیم های بزرگ ناکام بوده و می توان گفت این مربی پرتغالی مرد روزهای بزرگ نیست، توضیح داد: مخالفم که ساپینتو مرد روزهای بزرگ نیست. تیم او در تمامی بازی ها هجومی است و 90 دقیقه حریف خود را پرس می نماید. هیچ تیمی در ایران چنین قابلتی ندارد و حتی سپاهان هم نمی تواند حریف خود را پرسینگ بالایی در طول مسابقه داشته باشد. بازی های استقلال در نیم فصل دوم را بررسی کردم و در تمام طول بازی در حال پرسینگ حریف است. بازی هجومی استقلال کاملاً محسوس است اما خط دفاعی این تیم در ضدحملات آسیب پذیر است و در بازی با پرسپولیس هم چنین اتفاقی افتاد. اگر شوت آل کثیر به کمر صالح حردانی نمی خورد هم سید حسین حسینی توپ را می گرفت و دروازه استقلال باز نمی شد. پرسپولیس از شانس بالای برخوردار است و گل های زیادی در این فصل روی خوش شانسی بوده است. خوش شانس ترین تیم لیگ برتر بوده و با این روند به صدر جدول رسید.

**استرس بازیکنان استقلال بالاست

چینی گفت: استقلال بدشانس بود که در دربی به گل نرسید. در هر بازی موقعیت های زیادی را خلق می نماید و روی کم دقتی مهاجمانش اندک استفاده را از فرصت های خود می بیند. در اردوی استقلال نیستم و نمی دانم چه اتفاقی می افتد ولی استرس بازیکنان بالاست. ریکاردو ساپینتو بازی هجومی را دوست دارد و از شاگردانش می خواهد اما تیم های بزرگ هوشمندانه تر از دیگر تیم ها بازی می نمایند و برای طراحی ضدحملات برنامه تعیین تری دارند تا بتوانند به گل برسند. این تیم ها به موقع عقب می نشینند و در فرصت هایی که به دست می آورند صاحب گل می شوند. استقلال باید برای این موضوع راهکاری داشته باشد تا مغلوب حریفان مطرح نشود.

منبع: همشهری آنلاین

به "صدرنشینی پرسپولیس فقط به خاطر خوش شانس ترین بودنش است ، منتظر گاف بزرگ این تیم باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی پرسپولیس فقط به خاطر خوش شانس ترین بودنش است ، منتظر گاف بزرگ این تیم باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید