تغییرات شدید پاری سن ژرمن در تابستان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مدیران تیم پاریسی قصد دارند تحولات زیادی در باشگاه خود ایجاد نمایند.

تغییرات شدید پاری سن ژرمن در تابستان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت زنانه به گزارش لو پاریزین، با تثبیت قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه، سران این تیم از همین حالا در حال برنامه ریزی برای فصل آینده مسابقات هستند و می خواهند تیمی را آماده حضور در مسابقات نمایند که بتواند به انتظار طولانی مدت سران این تیم برای فتح لیگ قهرمانان خاتمه دهند.

بنا به ادعای لوپاریزین، مدیران تیم پاریسی از همین حالا برنامه ای را برای تابستان آماده نموده اند که با اجرایی شدن آن تحولات فراوانی در تمام سطوح باشگاه اتفاق خواهد افتاد.

در خصوص مربی یک نکته کاملا برای مدیران پاریسی واضح است و آن این است که پوچتینو به حضور در پاری سن ژرمن ادامه نخواهد داد. هیئت مدیره پاری سن ژرمن مربی آرژانتینی را مقصر حذف تیمشان از لیگ قهرمانان می دانند و از همین حالا در پی پیدا کردن جانشینی برای او هستند. گزینه اصلی آن ها زیدان است، اما اولویت این مربی حضور در تیم ملی فرانسه است و به همین دلیل میخواهد تا خاتمه جام جهانی صبر کند. در حال حاضر از یواخیم لوو و تیاگو موتا به عنوان سایر کاندیدا های حضور در نیمکت تیم پاریسی نام برده می گردد. با این وجود مدیران پاریسی هنوز گفتگویی با هیچ یک از گزینه ها نداشته اند و می خواهند تا خاتمه فصل برای تصمیم گیری صبر نمایند.

در خصوص بازیکنان نیز یکی از بزرگترین علامت های سوال در خصوص آینده نیمار است. شنیده ها حاکی از این است که صبر امیر قطر در خصوص این مهاجم برزیلی به سر آمده است و صحبت هایی در خصوص فروش این بازیکن نیز در دوحه صورت گرفته است. بعلاوه دستمزد سنگین این بازیکن نیز یکی دیگر از مسائل تیم پاریسی است، اما با این وجود انتظار این است که نیمار فصل آینده نیز در پاریس بماند.

سرنوشت بعضی دیگر از بازیکنان کاملا تعیین است و افرادی نظیر ایکاردی، کورزاوا، دی ماریا و کیلور ناواس در فهرست فروش هستند و سران پاری سن ژرمن قصد فروش این بازیکنان را دارند.

در خصوص جذب بازیکنان نیز پوگبا جدی ترین گزینه پاریسی ها است، اما مصدومیت های ادامه دار پوگبا تردید هایی را در خصوص جذب این بازیکن ایجاد نموده است. پاریسی ها به جذب شوامنی نیز علاقه دارند، اما اولویت این هافبک بازی در خارج از فرانسه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تغییرات شدید پاری سن ژرمن در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات شدید پاری سن ژرمن در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید