یورگن کلینزمن سرمربی کره جنوبی شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سرمربی پیشین تیم های ملی آلمان و آمریکا جانشین پائولو بنتو در تیم ملی کره جنوبی شد.

یورگن کلینزمن سرمربی کره جنوبی شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه آنلاین، فدراسیون فوتبال کره جنوبی امروز (دوشنبه) بیان کرد که یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی تازه تیم ملی فوتبال این کشور منصوب شده است.

قرارداد کلینزمن تا جام جهانی 2026 (حدوداً سه سال و پنج ماه) امضا شده و به زودی درباره دستیاران وی تصمیم گیری می گردد. بعلاوه مقرر شد کلینزمن هفته آینده راهی کره جنوبی گردد و در طول مدت این قرارداد، در کشور کره جنوبی زندگی کند. ملاقات محبت آمیز روز چهارم فروردین مقابل کلمبیا، اولین بازی کره جنوبی با کلینزمن محسوب می گردد.

سرمربی پیشین تیم ملی آلمان درخصوص شروع فعالیت خود در کره جنوبی گفت: بسیار مسرور هستم که به عنوان سرمربی تیم ملی کره جنوبی انتخاب شده ام و به این موضوع افتخار می کنم. می دانم این تیم مدت هاست نتایج خوبی گرفته و در حال پیشرفت است. تمام تلاشم را می کنم تا نتایج موفقیت آمیزی در دوره آینده جام ملت های آسیا و جام جهانی 2026 بگیریم.

پائولو بنتو پس از جام جهانی 2018 راهنمایی تیم ملی کره جنوبی را بر عهده گرفت و توانست این تیم را به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر برساند. شکست 4 بر یک مقابل برزیل اما به دوران فعالیت این مربی پرتغالی در جمع جنگجویان تائگوک انتها داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "یورگن کلینزمن سرمربی کره جنوبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلینزمن سرمربی کره جنوبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید