عربستان رونالدو می آورد ما قلعه نویی!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، روز گذشته فدراسیون فوتبال رسما امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی تازه تیم ملی معرفی کرد. بهروز رهبری فرد، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیش از انتخاب قلعه نویی در گفت وگویی درباره شرایط سرمربی تیم ملی صحبت کرده بود.

عربستان رونالدو می آورد ما قلعه نویی!

رهبری فرد درباره جدایی کارلوس کی روش گفت: کی روش مربی است که فوتبال را موزیانه بازی می کند و نتیجه گراست. شاید خیلی ها از سبک بازی او خوششان نیاید، ولی در عمل خوب نتیجه می گیرد. به نظر من اگر ایران در جام جهانی آرامش روحی روانی داشت از گروهش صعود می کرد. به اعتقاد من اگر کی روش می ماند هم فوتبالیست بیشتری تحویل تیم ملی می داد و هم می توانست پیروز شود. شاید باورتان نشود، ولی من کی روش را یکبار هم از نزدیک ندیدم، ولی عملکردش را در تیم ملی قبول داشتم. کی روش را بعضی ها از این نظر دوست ندارند که تحمل دیسیپلین بالای او را ندارند. او هر حرفی را گوش نمی کند و تحت تاثیر هر حرفی قرار نمی گیرد. خودش به هر چیزی اعتقاد داشته باشد آن را عملی می کند. این آدم با رفاقت کاری نمی کرد.

او در آن زمان درباره حضور قلعه نویی گفته بود: قلعه نویی واویلاست، آقا شما چطور از کی روش به قلعه نویی می رسید؟ مگر می شود؟ عربستان رونالدو را می آورد، قطر جام جهانی برگزار می کند، آن وقت ما چه کار می کنیم؟ از نظر من شکی در این نیست که قلعه نویی بهترین مربی داخلی فوتبال ایران است، اما باید جای کی روش بیاوریم؟

پیشکسوت پرپسولیس درباره دیگر گزینه های داخلی گفت: اصلا گزینه های ایرانی را ولش کن، چنین چیزی نمی شود! ببین ما از کی روش با رزومه بین المللی خوب باید به این گزینه برسیم؟ لااقل یک رزومه ای نزدیک بیاوریم، مربی ایرانی در این مقطع هیچ جای دفاعی ندارد! شما فرض کنید ما در تیم ملی لژیونر ها را نداشتیم، این تیم اصلا می توانست به جام جهانی صعود کند؟ مربی هم همینطور است، باید کسی را هم سطح کی روش بیاوریم. دانش مربی باید به روز باشد، کدام یک از مربیان ما اهل مطالعه و به روز بودن هستند؟ ببینید کی روش با آنکه هیچ نتیجه ای نگرفته قطر برای به خدمت گرفتنش چه کار ها که نکرد، حالا ما برویم سرمربی پایین تر از او بیاوریم؟ کدام مربی ما را دیده اید که در خارج هم کار کند به جز قطبی که از همان جا آمده بود؟

منبع: فرارو

به "عربستان رونالدو می آورد ما قلعه نویی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان رونالدو می آورد ما قلعه نویی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید