مجسمه آزادی با محدودیت های تازه روبرو شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مجسمه آزادی در آمریکا با محدودیت های تازه ای برای بازدید به وسیله سازمان پارک های ملی ایالات متحده آمریکا روبرو شد. این خبر در بخش محدودیت بازدید از مجسمه آزادی آمریکا جای دارد.

مجسمه آزادی با محدودیت های تازه روبرو شد

بیانیه تازه و اعمال محدودیت

سازمان پارک های ملی در بیانیه ای خاطرنشان کرد: تعداد بازدیدها از مجسمه آزادی که پربازدیدترین جاذبه توریستی نیویورک سیتی محسوب می گردد را به علت جلوگیری از مسائل ناشی از ازدحام جمعیت محدود خواهد نمود. براساس این بیانیه، از این پس تورهای گردشگری بازرگانی اجازه ورود به ششمین طبقه مجسمه آزادی و موزه مجسمه آزادی که همانند دیگر بناهای یادبود این کشور تحت نظارت سازمان پارک های ملی (NPS) هستند را نخواهند داشت.

جری ویلیس، سخنگوی سازمان پارک های ملی در مورد این اقدام بیان نمود: تورهای گردشگری سبب ایجاد ازدحام جمعیت در این منطقه و در پی آن ایجاد مسائلی برای بازدید دیگر گردشگران و مسائل ترافیکی می شوند. این اقدامات پس از افزایش 600 درصدی تورهای گردشگری در 10 ساله اخیر انجام شده است. این افزایش آمار ما را به اتخاذ اقداماتی برای مقابله با ازدحام جمعیت در این مکان و مسائل ناشی از آن که در انجام برنامه های سازمان پارک های ملی خلل ایجاد نموده است، ملزم می نماید. مجسمه آزادی در آمریکا هر ساله بیش از 4.3 میلیون بازدیدنماینده را به لایبرتی آیلند می کشاند. هر ساله بیش از 3 میلیون نفر از موزه جزیره ایلیس نیز بازدید می نمایند. محدودیت بازدید از مجسمه آزادی آمریکا قرار است از شانزدهم ماه می عملی گردد. در همین روز یک موزه تازه با مساحت 2415.4 متر مربع در نزدیکی مجسمه آزادی افتتاح خواهد شد. ویلیس اضافه نمود: در ماه های سردتر سال همانند نوامبر و مارس، تورهای بازرگانی نیز می توانند بازدید مختصری از طبقه اول موزه جزیره ایلیس داشته باشند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی

به "مجسمه آزادی با محدودیت های تازه روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجسمه آزادی با محدودیت های تازه روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید