ملی پوش فوتبال بانوان ایران جام ملت های آسیا را از دست داد، خسروی: شرمسار جعفری و ایراندوست هستم

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، گلنوش خسروی ملی پوش فوتبال بانوان کشورمان به علت مصدومیت شرایط همراهی این تیم در مسابقات جام ملت های آسیا را نخواهد داشت.

ملی پوش فوتبال بانوان ایران جام ملت های آسیا را از دست داد، خسروی: شرمسار جعفری و ایراندوست هستم

گلنوش خسروی که این روزها به علت از دست دادن مسابقات جام ملت های آسیا شرایط خوبی ندارد به خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت زنانه، گفت: خوشحالم که این اتفاق در تیم حرفه ای خاتون بم برای من رخ داد. با وجود اینکه خانم جعفری سرمربی تیم در شرایط مساعدی نبود، اما کنارم بود و به من دلگرمی داد که نگران آسیب دیدگی و جراحی پایم نباشم.

وی اضافه کرد: بعضی بازیکنان ممکن است فکر نمایند، بعد از عمل جراحی می توانند به فوتبالم ادامه دهند یا خیر؟ آیا می توانند همان بازیکن سابق شوند؟ آیا باید دنبال تیم باشند؟ و ... . من هم همین شرایط را داشتم اما خانم جعفری گفت که از من حمایت می نمایند و به من برای سال های آینده احتیاج دارند و مطمئن هستند که قوی تر برمی گردم، این در حالی است که نخستین سالی است که برای تیم خاتون بم بازی می کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران با بیان این مطلب که از اینکه جام ملت های آسیا را از دست داده ناراحت است، خاطر نشان کرد: خیلی ناراحتم که نمی توانم تیم ملی را در مسابقات جام ملت های آسیا همراهی کنم. در مدتی که خانم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بود بازیکن ایشان بودم و از جان و دل مایه گذاشتم و برای موفقیت تیم جنگیدم.

وی ابراز امیدواری کرد در مسابقات جام جهانی تیم ملی را همراهی کند و ادامه داد: امیدوارم و انرژی مثبتم را برای تیم می فرستم و دعا می کنم که در مسابقات جام جهانی بازی کنم که این امر به صعود تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا برمی شود. از خدا می خواهم که تیم ایران برترین عملکرد را از خود نشان دهد.

خسروی بعلاوه تأکید کرد وظیفه اش در قبال تیم ملی سنگین تر شده است و اضافه کرد: واقعاً شرمسار خانم جعفری و ایراندوست هستم که رفیق نیمه راه بودم و نتوانستم آنها را همراهی کنم. ناامید نیستم که بگویم فوتبال و زندگی ام تمام شد. الان فکر می کنم وظیفه ام سنگین تر است تا برگردم و تمام لطف هایی را که در حق من داشته اند، جبران کنم. خاتون بم و تیم ملی دنبال یاری کردن به من هستند و امیدوارم لطف شان را جبران کنم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ملی پوش فوتبال بانوان ایران جام ملت های آسیا را از دست داد، خسروی: شرمسار جعفری و ایراندوست هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش فوتبال بانوان ایران جام ملت های آسیا را از دست داد، خسروی: شرمسار جعفری و ایراندوست هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید