سوادکوهی طلسم تاریخی جردن باروز را شکست ، بازگشت طوفانی ستاره جوان کشتی ایران برابر قهرمان عنواندار آمریکا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، جردن باروز طی سال های گذشته تا به امروز پیروز به کسب 14 پیروزی مقابل کشتی گیران مختلف ایران شده بود و هیچ کشتی گیر ایرانی نتوانسته بود او را شکست دهد.

سوادکوهی طلسم تاریخی جردن باروز را شکست ، بازگشت طوفانی ستاره جوان کشتی ایران برابر قهرمان عنواندار آمریکا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه در فینال جام دنیای کشتی علی سوادکوهی برنده مدال طلای آسیا مقابل جردن باروز دارنده 10 مدال دنیا و المپیک (6 طلا و 3 برنز دنیا و یک طلای المپیک 2012) در یک مبارزه حساس با نتیجه 6 بر 6 به فزونی رسید تا اولین کشتی گیر ایرانی باشد که پیروز به شکست این کشتی گیر آمریکایی می گردد.

سوادکوهی در حالی پیروز به شکست باروز شد که در انتها وقت نخست 4 بر صفر از حریف خود عقب بود اما در وقت دوم جبران مافات کرد و در یک مبارزه دیدنی به فزونی 6 بر 6 رسید.

جردن باروز طی سال های گذشته تا به امروز پیروز به کسب 14 پیروزی مقابل کشتی گیران مختلف ایران شده بود و هیچ کشتی گیر ایرانی نتوانسته بود او را شکست دهد.

سوادکوهی که چند ماه قبل هم کشتی بسیار خوبی مقابل جردن باروز در تورنمنتی بین المللی گرفته بود، درحالیکه در لیگ برتر هم پیروز به شکست محمد نخودی و سیراکوف روس شده بود، در این مسابقه به نخودی ترجیح داده شد و کار بزرگی انجام داد.

بعد از سوت انتها کشتی، پژمان درستکار و سایر اعضای تیم علی سوادکوهی را در آغوش گرفتند و او هم دستان جردن باروز آمریکایی را بالا برد.

باروز که رکورددار 10 مدال کشتی دنیا و المپیک در بین هموطنان خودش هست و هفتمین مدال طلای دنیاش را نیز سال جاری در بلگراد به دست آورد، مورد تشویق کشتی گیران و مربیان ایران نهاده شد.

حالا باید دید علی سوادکوهی در چرخه انتخابی تیم ملی آزاد در سال 2023 نیز اینقدر قدرتمندانه ظاهر خواهد شد تا در یک مسابقه مهم دنیای بتواند جردن باروز را شکست داده و صاحب مدال گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سوادکوهی طلسم تاریخی جردن باروز را شکست ، بازگشت طوفانی ستاره جوان کشتی ایران برابر قهرمان عنواندار آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوادکوهی طلسم تاریخی جردن باروز را شکست ، بازگشت طوفانی ستاره جوان کشتی ایران برابر قهرمان عنواندار آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید