سریع ترین دختر ایران: تمام انررژی خود را برای المپیک می گذارم

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، بانوی دونده ایران از شرایط تمرینات خود در صربستان اظهار رضایت کرد.

سریع ترین دختر ایران: تمام انررژی خود را برای المپیک می گذارم

به گزارش، فرزانه فصیحی، دونده ایران که به تازگی به باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان پیوسته است، 30 آذر در هفته اول مسابقات آزاد صربستان در 60 متر زنان با ثبت زمان 7.46 مقام اول را کسب کرد.

فصیحی در خصوص شرایط تمرینات خود در صربستان به وبلاگ ساعت زنانه گفت: حدود یک ماه و نیم است که به صربستان آمده ام و تمریناتم را دو روز بعد از ورودم آغاز کردم. خوشبختانه همه چیز عالی است و تمرینات به خوبی پیش می رود. علاوه بر این از نظر امکانات، مربی و باشگاه شرایط خوب است و اینکه بدون حاشیه روی تمرینم تمرکز می کنم تاثیر مثبتی روی عملکردم داشته است.

او با اعلام رضایت از شرایط تمرینات خود در صربستان بیان نمود: از نتیجه مسابقه راضی هستم چون یک ماه و نیم است که تمرینات را آغاز نموده ام و در اولین مسابقه هم نتیجه نسبتا خوبی گرفتم. البته تازه مسابقات آغاز شده و هنوز به اوج آمادگی نرسیده ام اما اینکه می توانیم هر هفته مسابقه بدهیم نقطه قوت بزرگی است.

بانوی دونده ایران بیان نمود: فکر می کنم طی چند سال کلا در 10 مسابقه داخل سالن شرکت کردم اما در صربستان می توانم این 10 مسابقه را در یک ماه انجام بدهم. این موضوع خیلی خوب است و سطح آمادگی من را برای اهداف بزرگتری که دارم بالاتر می برد.

او با بیان اینکه باشگاه تصمیم می گیرد که در کدام مسابقه شرکت کنیم، افزود: من شنبه، 30 آذر در یک مسابقه شرکت کردم و اول شدم. شرکت کننده های دیگر را خیلی نمی شناسم اما تصمیم گرفتم که روی کار خودم تمرکز کنم و سطح کار خودم را بالا ببرم. کاری ندارم که اختلاف چقدر است، تمرین می کنم و مسابقه می دهم تا عملکرد خودم را بهتر ارزیابی کنم.

فصیحی در خصوص برنامه خود تا المپیک 2020 بیان نمود: قطعا المپیک رویای هر ورزشکاری است اما تصمیم گرفتم پله به پله پیش بروم؛ در مرحله اول مسابقات قهرمانی آسیا را داریم که تیم ملی ورودی خاصی دارد و خوشخبتانه آن را کسب کردم، بعد از آن مسابقات آسیایی است و در ادامه هم جهانی داخل سالن را داریم؛ پس از آن فصل جدیدی را برای مسابقات فضای باز آغاز می کنم و قول می دهم تمام انرژی ام را برای المپیک بگذارم. برنامه ریزی های دیگری هم دارم که امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و به هدفم برسم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سریع ترین دختر ایران: تمام انررژی خود را برای المپیک می گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین دختر ایران: تمام انررژی خود را برای المپیک می گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید