مسیرهای خارج کشور که قطار از هواپیما سریعتر است

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، اینکه هواپیما سریعترین وسیله حمل و نقل است درست میباشد ولی در بعضی از شهرها این قانون صدق نمیکند و قطارها سریعترین راه برای رسیدن به مقصد هستند. در واقع اگر شما از ایران قصد سفر به اروپا را داشته باشید برترین و سریعترین راه قطعاً رزرو بلیط هواپیما است ولی با رسیدن به اروپا و در بعضی از مسیرهای بین شهری برترین راه میتواند استفاده از قطارهای سریع السیر اروپا باشد، این قطارها با توجه به زمان های برنامه ریزی شده به مراتب سریعتر از هواپیماها هستند و این با توجه به زمان های محسوب شده برای تحویل دادن و تحویل گرفتن بار و فرایند های مخصوص گیت پرواز است که زمان زیادی را تلف میکند، در صورتی که به راحتی با رزرو قطار اروپایی میتوانید این راه را با کمترین زمان ممکن بپیمایید. بعلاوه موضوع دیگری که استفاده از قطار را در بعضی از مسیرها مجذوب کننده تر میکند هزینه های آن نسبت به هواپیما است که قطعاً میتواند در کاهش هزینه های سفر تاثسر مثبتی داشته باشد. در ادامه قصد داریم چند نمونه از این مسیرها را در کشورهای اروپایی به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

مسیرهای خارج کشور که قطار از هواپیما سریعتر است

لندن تا پاریس با قطار

بر طبق محاسباتی که صورت گرفته است افرادی که پس از خریدبلیط هواپیما به مسافرت میروند حدود 3 ساعت اتلاف وقت دارند نسبت به افرادی که با قطار سفر میکنند، بنابر این بر اساس سرعت و راستای که در نظر گرفته شده است همین تایم 3 ساعته باعث میشود اگر راستا لندن تا پاریس را با قطار سریع السیر بپیمایید زودتر میرسید.

پاریس تا مارسی با قطار

مارسی را به عنوان دومین شهر پر جمعیت فرانسه میشناسند، اگر تصمیم گرفتید به پاریس سفر کنید و بلیط هواپیما پاریس رزرو کردید، پس از بازدید جاذبه های توریستی این شهر فوق العاده زیبا با برج ایفل معروفش و خیابان شانزه الیزه که معروفیت جهانی دارید، اگر هوس کردید به مارسی بروید، برترین راه استفاده از قطار است که حدود 2 ساعت در زمان شما صرفه جویی میشود.

مادرید تا اندلس با قطار

از دیگر راستاهایی که میتوان برای استفاده از قطار به جای هواپیما نام برد راستا مادرید تا اندلس است که هر دو از شهرهای کشور اسپانیا هستند. بر طبق محاسبات چیزی در حدود یک ساعت و نیم در زمان شما صرفه جویی خواهد شد و هزینه کمتری نیز صرف میکنید.

رم تا فلورانس با قطار

یکی از راستاهایی که به خوبی برای استفاده از قطار در میان توریستان رایج شده است راستا رم تا فلورانس و بلعکس میباشد این دو شهر هر دو توریست پذیر هستند و افرادی که پس از گرفتن ویزای شنگن به ایتالیا سفر میکنند حتماً از این دو شهر بازدید میکنند. اگر شما نیز قصد رزرو بلیط هواپیما رم را دارید و پس از رسیدن به این شهر قصد دارید به فلورانس بروید، استفاده از قطارهای پر سرعت این راستا را از قلم نیاندازید.

در مورد سفر به اروپا و دریافت ویزای شینگن هر سوالی که داشتید میتوانید به وسیله شماره 75134000 با شرکت وبلاگ ساعت زنانه در ارتباط باشید.

منبع : lonelyplanet

منبع: تریپ

به "مسیرهای خارج کشور که قطار از هواپیما سریعتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای خارج کشور که قطار از هواپیما سریعتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید