هتل آسیانا گرند دبی؛ اقامتگاهی شیک و 5 ستاره و یکی از پرطرفدارترین هتل ها در میان مسافران

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، هتل آسیانا گرند از هتل های شیک و 5 ستاره در دبی است. این هتل بی نظیر جزو پرطرفدارترین هتل ها در میان مسافران بوده و از نقاط مختلف دنیا در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می نمایند. با اقامت در این هتل می توانید به وسیله شاتل فرودگاهی به فرودگاه دبی دسترسی داشته باشید.

هتل آسیانا گرند دبی؛ اقامتگاهی شیک و 5 ستاره و یکی از پرطرفدارترین هتل ها در میان مسافران

بعلاوه به علت نزدیکی ایستگاه مترو به هتل Asiana Grand Hotel Dubai می توانید از جاهای دیدنی شهر بازدید کنید. بعضی از این جاذبه ها عبارت اند از مسجد بزرگ، موزه دبی، قاب دبی، آکواریوم دبی و مرکز تجارت جهانی دبی. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و صبحانه عالی اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل آسیانا گرند دبی

پارکینگ اختصاصی در این هتل رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می گردد که با ماشین شخصی سفر می نمایند. بخش پذیرش نیز به صورت 24 ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می نمایند. اینترنت وای فای نیز در داخل این هتل قابل دسترس بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می گردد.

پرسنل در هتل آسیانا گرند مجرب بوده و همگی به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فارسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، کره ای، روسی، فیلیپینی، ترکی استانبولی و اردو مسلط هستند. همین امر سبب می گردد تا مسافران زیادی از کشور ما هتل Asiana Grand Hotel Dubai را برای اقامتشان انتخاب نمایند و با خیال راحت با پرسنل صحبت نمایند. با توجه به اینکه ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است، بنابراین اگر نزد خود حیوان خانگی دارید، بهتر است قبل از رزرو هتل نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل

با اقامت در این هتل می توانید از استخر شنا لذت ببرید. این استخر در طول سال دیر بوده و فقط مخصوص بزرگ سالان است، بعلاوه ساعت کاری این استخر همه روزه از ساعت 8 صبح تا 7 شب است. در کنار استخر نیز می توانید از چترهای آفتاب گیری بهره مند شوید، مطمئناً لحظات خوشی در انتظار شماست. باشگاه بدنسازی نیز با مجهزترین دستگاه ها دایر شده است. برای بچه ها نیز کلاب بازی دایر شده و برای ساعتی هم که شده می توانند در این قسمت سرگرم شوند. مرکز اسپای هتل Asiana Grand Hotel Dubai با هزینه مجزا در این هتل دایر شده و انواع خدمات مربوط به ماساژ و ریلکس کردن را برای مسافران ارائه می دهد.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها

انواع اتاق های موجود در این هتل عبارت اند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق دلوکس سوپرییر، اتاق توئین پریمییر، سوئیت استودیو، سوئیت اکسکیوتیو و سوئیت آسیانا. از تمامی اتاق ها می توانید منظره زیبایی از شهر را دیدن کنید. در این هتل 5 ستاره روم سرویس دایر بوده و در طول شبانه روز می توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش دهید و در اتاقتان میل کنید. در داخل اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون، گاوصندوق، حمام اختصاصی با وسایل بهداشتی بهره مند شوید.

بعضی از اتاق ها نیز آشپزخانه مجهز داشته و در صورت لزوم می توانید از وسایلی مانند یخچال، گاز و مایکرویوو بهره مند شوید. سایر امکانات داخل اتاق های هتل Asiana Grand Hotel Dubai نیز عبارت اند از میز کار، کاناپه تخت شو، امکانات اتوکشی، فضای نشیمن، مینی بار، شومینه، فرش، ورودی اختصاصی، کتری برقی، میز غذاخوری و تلفن. توجه داشته باشید که تمامی طبقات این هتل به وسیله آسانسور قابل دسترس هستند.

رستوران هتل

رستوران هتل آسیانا نیز انواع غذاها را در زمان های وعده های غذایی به مسافران سرو می نمایند. برای صبحانه می توانید در هنگام صبح از انواع خوراکی های خوشمزه به صورت سلف سرویس میل کنید. بعلاوه در این رستوران انواع غذاهای بین المللی، گیاهخواری و آزاد ارائه می گردد.

فاصله هتل آسیانا گرند دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه دبی: 6 کیلومتر

فاصله تا قاب دبی: 6.4 کیلومتر

فاصله تا برج خلیفه: 9.2 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید دبی مال: 11 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل آسیانا گرند دبی؛ اقامتگاهی شیک و 5 ستاره و یکی از پرطرفدارترین هتل ها در میان مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آسیانا گرند دبی؛ اقامتگاهی شیک و 5 ستاره و یکی از پرطرفدارترین هتل ها در میان مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید