معرفی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ، 5 ستاره

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، یکی از هتل های مجذوب کننده 5 ستاره در کوش آداسی، آکوا فانتزی است که در فاصله 3 دقیقه ای از دریا قرار گرفته و اطراف آن را جنگل احاطه کرده است. هتل آکوا فانتزی کوش آداسی یک پارک آبی فوق العاده دارد که شاید مهمترین ویژگی آن است. اتاق های هتل همگی روشن و مدرن هستند و امکانات خوبی برای مهمانان در آن ها فراهم است. خبرنگاران در ادامه این مطلب می خواهد یکی از بهترین هتل های کوش آداسی، که هتل آکوا فانتزی کوش آداسی (Aqua Fantasy Aquapark Hotel) باشد را معرفی کند و از تمامی امکانات و خدماتی که برای مسافران در نظر دارد صحبت کند؛ با ما همراه باشید.

معرفی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

به طور کلی می توانید از خدمات رفاهی گوناگونی در هتل آکوا فانتزی کوش آداسی بهره مند شوید. پذیرش هتل 24 ساعته است و دارای امکاناتی نظیر تبدیل ارز، استفاده از دستگاه خودپرداز و انبار چمدان و همچنین صحبت با راهنمای گردشگری می باشد. روزانه در هتل نظافت انجام می گیرد و سرویس های اتوکشی و اتوشویی هتل با هزینه مجزایی است. در این هتل فروشگاه های مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها مغازه ای برای خرید سوغاتی است.

شما می توانید با رزرو هتل آکوا فانتزی در کوش آداسی از هتل یک ماشین اجاره کنید و از پارکینگ رایگان استفاده کنید. سوئیت های ماه عسل، خدمات VIP، آرایشگاه مردانه و زنانه و آسانسور بخشی از امکانات هتل هستند. امکانات گوناگونی برای مهمانان کم توان تهیه شده و همچنین این هتل اتاق هایی برای برگزاری کنفرانس دارد. اینترنت رایگان در تمام بخش های هتل قابل دسترسی و رایگان است. ورود حیوانات خانگی به هتل آکوا فانتزی کوش آداسی مجاز نیست.

کارکنان هتل به زبان های فرانسوی، آلمانی، ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات سرگرمیی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

سرگرمی های بسیار زیادی در هتل انتظار شما را می کشد. اول از همه به سراغ پارک آبی می رویم؛ این پارک پر از سرسره های آبی هیجان انگیز و گوناگون است که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد و هم برای بزرگسالان و هم بچه ها مناسب است. علاوه بر پارک آبی، شما می توانید از سونا، جکوزی و حمام ترکی موجود هم استفاده کنید. یک باشگاه بدنسازی تجهیز شده در هتل موجود است و خدمات زیبایی گوناگون در سالن آرایش انجام می گیرد. ساحل اختصاصی، تراس آفتابگیر و باغ، از دیگر سرگرمیات موجود محسوب می شود.

شما می توانید در اطراف هتل طبیعت گردی کنید و یا به ساحل اختصاصی رفته و ورزش های آبی گوناگون را تجربه کنید. بچه های که به این هتل می آیند، علاوه بر استخر، باشگاه بازی و زمین بازی دارند که حسابی سرشان را گرم خواهد کرد.

تمامی امکانات هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

رستوران های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

این هتل رستوران و کافه های گوناگونی دارد که برخی از آن ها را در فهرست زیر آورده ایم.

  • کافه افسوس بیچ (Ephesus Beach Cafes): این کافه غذاهای مختلفی سرو می کند و همه روزه باز است.
  • کسل برگر (Castle Burger): برگرهای این رستوران همگی طعمی متفاوت دارند که انتخاب میان آن ها بسیار سخت است.
  • پیتزا پاروتز (Parrots Pizza): در ترکیه سری به ایتالیا بزنید! پیتزاهای این رستوران، از جمله غذاهایی هستند که حتما باید تست کنید.
  • کپتنز گریل (Captains Grill): این رستوران غذاهای باربیکیو و گریل شده ای سرو می کند که هرگز از یادتان نخواهد رفت.
  • دونر کباب (Doner Kebab): انواع و اقسام غذاهای ترکی در این رستوران سرو می شوند که امتحان آن حتما به یاد ماندنی خواهد بود.

امکانات اتاق های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

تمام اتاق های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی دارای سرویس خواب های ممتاز هستند و فضای آن ها با تهویه مطبوع که کنترل دمای آن دست خودتان است، دلپذیر خواهد شد. بطری های آب رایگان، کتری برقی و یک یخچال کوچک برای شما مهمان عزیز فراهم شده است. در سرویس حمام و بهداشتی اتاق ها، همه نوع لوازم بهداشتی گوناگون تهیه شده و همچنین سشوار و حوله قرار داده شده است.

تلویزیونی که در اتاق ها موجود است، شبکه های جهانی پخش می کند و علاوه بر آن یک تلفن در دسترس شماست. اینترنت وای فای در اتاق رایگان بوده و یک میز کار نیز برای شما تعبیه گشته است. نظافت هر روز انجام می گیرد که کاملا رایگان خواهد بود. دمپایی، بالکن، گاوصندوق، کمد و میز و جایگاه نشیمن، از دیگر امکانات داخل اتاق هاست.

معرفی انواع اتاق های هتل آکوا فانتزی

  • اتاق دبل یا تویین: این اتاق ها 25 متری هستند که یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.
  • اتاق فامیلی: این اتاق ها متراژی 35 متری دارند و دارای یک تخت دونفره، یک تخت تک نفره و یک مبل تخت شو هستند.
  • سوئیت فامیلی: مساحت این سوئیت ها 44 متر مربع است که در آن ها دو تخت تک نفره و یک تخت دونفره موجود است.
  • اتاق سوپریر: متراژ آن ها، 32 متر مربع است و برای مهمانان یک تخت دونفره و یک مبل تخت شو در آن ها، قرار داده شده است.
  • سوئیت ماه عسل: این سوئیت ها 72 متر مربع هستند و یک تخت دونفره در آن ها وجود دارد.
  • سوئیت کینگ: مساحت 79 متری این سوئیت ها با یک تخت دونفره و دو تخت تک نفره پر شده است.
  • اتاق کلاب: متراژ این اتاق ها 25 متر مربع است که یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره دارند.
  • سوئیت سوپریر فامیلی: مساحت آن ها 48 متر مربع است که دارای دو اتاق تودرتو هستند. داخل این سوئیت ها 3 تخت تک نفره، یک تخت دونفره و یک مبل تخت شو قرار داده شده است.

فاصله هتل تا جاذبه های کوش آداسی

  • آکوا فانتاسی آکواپارک: این پارک جزوی از هتل است که با چند دقیقه پیاده روی به آنجا خواهید رسید.
  • بنای هادریان: 4 کیلومتر تا شما فاصله دارد که 15 دقیقه ای از طریق تاکسی به آنجا می رسید.
  • کوش آداسی مارینا: 9 کیلومتر از شما دورتر است که با 15 دقیقه تاکسی سواری به آنجا می رسید.
  • کلیسای مری: این کلیسا تا شما 5.9 کیلومتر فاصله دارد، اگر برای رسیدن به آن تاکسی را انتخاب کنید حدود 15 دقیقه زمان لازم دارید تا به کلیسای مری بروید. برای آشنایی بیشتر با تاریخچه و معماری کلیسای مری که به آن می گویند پیشنهاد می کنیم مطلب که در خصوص آن نوشته را حتما مطالعه کنید.
  • تئاتر بزرگ افسوس: تا شما 6 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را 15 دقیقه این به آنجا می رساند.
  • بنای مذهبیآرتمیس: فاصله هتل آکوا فانتزی کوش آداسی تا بنای مذهبی آرتمیس حدودا 8.1 کیلومتر است که می توانید از طریق تاکسی 15 دقیقه بعد به آنجا می رسید.
  • مجموعه تاریخی افسوس: این مجموعه حدودا 8.5 کیلومتر تا هتل آکوا فانتزی کوش آداسی فاصله دارد که برای رسیدن به این مجموعه تاریخی هم می توانید از تاکسی استفاده کنید تا شما را 15 دقیقه ای به آنجا می رساند. درباره این شهر تاریخی در کوش آداسی داستان های زیادی وجود دارد که حیف است ندانید! اگر می خواهید افسانه های تاریخی که درباره این شهر وجود دارد تا در مطلب نیز مطالعه کنید.
  • ساحل بانوان: 9 کیلومتر تا هتل شما فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • قلعه کوش آداسی: 9 کیلومتر از هتل شما دورتر می باشد که اگر با تاکسی بروید 20 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • فاصله تا فرودگاه ازمیر عدنان مندرس: 43 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. تاکسی بین 55 دقیقه تا 1 ساعت و 10 دقیقه شما را می رساند.
  • فاصله تا فرودگاه میلاس: 83 کیلومتر از هتل شما دورتر است که تاکسی بعد از 1 ساعت و 55 دقیقه شما را می رساند.

موقعیت هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کوش آداسی 35920، سلچوک موکی پاموکاک

Pamucak Mevkii Selçuk, 35920 Kusadası, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید