رییس رسانه ملی به دهلی نو سفر کرد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور حضور در اجلاس رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه ABU به دهلی نو رفت.

رییس رسانه ملی به دهلی نو سفر کرد

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور حضور در اجلاس رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه ABU وارد دهلی نو شد.

جبلی قرار است علاوه بر حضور در افتتاحیه پنجاه و نهمین دوره مجمع عمومی اجلاس ABU، در ملاقات هایی دو جانبه با روسای شبکه های رادیو و تلویزیونی چند کشور نیز تبادل نظر کند.

در سه روز گذشته و پیش از شروع مجمع عمومی چندین نشست از جمله کمیته فنی و آموزشی برگزار گردید. در جلسه کمیته فنی، داوران پس از ارزیابی و آنالیز مقالات تخصصی ارسال شده از 72 کشور عضو، برترین های این دوره را معرفی کردند. دو مقاله ارسالی از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این بخش برتر شناخته و به ارائه کنندگان جوایزی اهدا شد.

اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا واقیانوسیه ABU در سال 1964 در ابتدا با 170 عضو از 53 کشور دنیا شروع بکار کرد. این اتحادیه به عنوان یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین اتحادیه های رسانه ای در سطح دنیا فعالیت می نماید. هدف این اتحادیه، همکاری، هماهنگی، فعالیت های مشترک و رایزنی در حوزه های برنامه ای، فنی، آموزشی، حقوقی و نیروی انسانی به منظور تقویت و توسعه رادیو تلویزیون های منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

اتحادیه ABU با سه میلیارد مخاطب در کشور های منطقه بزرگترین و گسترده ترین تشکل رادیو و تلویزیونی در دنیا به شمار می رود.

وبلاگ ساعت زنانه فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رییس رسانه ملی به دهلی نو سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس رسانه ملی به دهلی نو سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید