نشانه ای که خبر از عدم سلامت جسمی زنان می دهد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، دردهای ساده مانند سردردهای ساده هم اگر هر روز اتفاق بیافتند نگران کننده خواهند بود که نباید بی تفاوت باشیم. اگر دردی در بدن ما رخ می دهد و تکرار می گردد و ریشه پزشکی ندارد باید در سبک زندگی خود تغییر رویه دهیم. در ادامه خبرنگاران زندگی به آنالیز مهم ترین نشانه ای که اگر در هر زنی به طور مکرر اتفاق بیافتد باید نگران سلامتی او باشیم، می پردازد. آن نشانه چیزی نیست جز حالت تهوع.

نشانه ای که خبر از عدم سلامت جسمی زنان می دهد

تنها شما هستید که می توانید با شناسایی علائم جان خود را نجات دهید

بر اساس آخرین گزارشات مرکز کنترل و پیشگیری بیماری، از هر 5 زن یکی به علت ایست قلبی در آمریکا جان می بازد. شاید این شایعه را شنیده باشید که مسائل قلبی در مردان بیشتر از زنان رخ می دهد. در واقع طبق آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری این آمار معکوس است و این عارضه در زنان بیشتر از مردان رخ می دهد. اغلب زنانی که به این علت فوت کردند در ابتدا علائمی برای پیشگیری با درمان داشتند که می توانستند نجات پیدا نمایند؛ اما به علت بی توجهی به سلامت خود متاسفانه جان باختند. در واقع اگر مرتب احساس حالت تهوع، دل درد، سوء حاضمه یا استفراغ دارید باید نگران سلامتی خود باشید.

در این باره بخوانید:

8 درد در ناحیه قفسه سینه که با حمله قلبی اشتباه می گیریم

چرا قرص های آنتی بیوتیک با هم تداخل دارند؟

درد در ناحیه شکم را جدی بگیرید

پزشکان عقیده دارند که درد در ناحیه شکم، ممکن است خبر از بیماری های قلبی دهد. درست است که درد در ناحیه قفسه سینه هم نگران نماینده است؛ اما در اغلب زنان مسائل قلبی خود را با درد در ناحیه شکم نشان می دهند. نسبت به این موضوع باید حساسیت لازم را داشته و به پزشک خود مراجعه کنید تا آزمایشات مربوطه را انجام و از سلامت جسمی خود مطمئن شوید. از علائم مسائل قلبی در زنان می توان به کم آوردن نفس، مسائل خواب، خستگی و کمبود انرژی هم اشاره نمود.

منبع: بست لایف

منبع: ایرنا زندگی

به "نشانه ای که خبر از عدم سلامت جسمی زنان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه ای که خبر از عدم سلامت جسمی زنان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید