رازگشایی جنحالی درباره مرموز ترین نقطه زمین: مثلث شیطان، برزخ گمشده ها یا خطای انسانی؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، کارل کروزلنیکی می گوید همه چیز را می توان با خطای انسانی، آب و هوای بد و ترافیک سنگین هوایی و دریایی شرح داد، نه ربوده شدن به وسیله بیگانگان یا پرتوهای انرژی از شهر گمشده آتلانتیس.

رازگشایی جنحالی درباره مرموز ترین نقطه زمین: مثلث شیطان، برزخ گمشده ها یا خطای انسانی؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت زنانه، یک دانشمند با سرپیچی از 70 سال حدس و گمان های پی درپی، جرأت نموده است اعلام کند که معمای مثلث برمودا حل شده است؛ با این ادعا که در وهله اول هیچ رازی وجود نداشته است.

کارل کروزلنیکی اصرار دارد که علت ناپدید شدن بسیاری از کشتی ها و هواپیماها بدون هیچ اثری در منطقه بین برمودا، فلوریدا و پورتوریکو، ربطی به بیگانگان یا پرتوهای انرژی از شهر گمشده آتلانتیس ندارد.

درعوض، دانشمند استرالیایی افشا کرد، تعداد بالای ناپدید شدن ها ناشی از خطای ساده انسانی به اضافه آب و هوای بد است.

کروزلنیکی در این خصوص گفت: نه تنها مثلث برمودا معروف به دریای هودو، مثلث شیطان، برزخ گمشده ها و دیگر عناوین خوش تیتر یک مساحت بزرگ، 700000 کیلومتر مربع را پوشش می دهد بلکه 270000 مایل مربع از اقیانوس را نیز شامل می گردد.

وی در ادامه گفت: برمودا نزدیک خطوط شلوغ ترافیکی و قاره آمریکا است و زمانی که تعداد ناپدید شدن ها را با تعداد زیادی کشتی ها و هواپیماهای عبوری از مثلث برمودا مقایسه می کنید، متوجه می شوید که اصلاً هیچ چیز غیرعادی در این منطقه وجود ندارد.

او گفت: طبق گزارش لویدز لندن و گارد ساحلی ایالات متحده، تعداد افرادی که در مثلث برمودا مفقود شده اند، بر اساس درصد بسیار طبیعی است و با سایر نقاط جهان در شرایط مشابهی قرار گرفته است.

کروزلنیکی از دست رفتن پرواز 19 را شروع کننده داستان مثلث برمودا مطرح نمود؛ حادثه ای که به راحتی با شواهد علمی قابل توجیه است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رازگشایی جنحالی درباره مرموز ترین نقطه زمین: مثلث شیطان، برزخ گمشده ها یا خطای انسانی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رازگشایی جنحالی درباره مرموز ترین نقطه زمین: مثلث شیطان، برزخ گمشده ها یا خطای انسانی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید