پرسپولیس در جام حذفی فراتر از انتظار بود

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تهران (پانا) - گلر ذوب آهن اصفهان که دوران مصدومیت را سپری می نماید علت نتایج سینوسی تیمش را تغییراتی می داند که در این تیم به وجود آمده که برای هماهنگ شدنش احتیاج به زمان داشتند.

پرسپولیس در جام حذفی فراتر از انتظار بود

به گزارش ایران ورزشی، شاید اگر ابتدای فصل و حتی بعد از اولین مصدومیتش از او می پرسیدیم چه زمانی به شرایط مسابقه برمی گردی به انتها نیم فصل اول اشاره نمی کرد. اما دو مصدومیت متوالی شرایط را برای شهاب گردان دروازه بان باتجربه ذوب آهن سخت کرد. البته او 3-2 هفته ای شده که با پشت سر گذاشتن مصدومیتش در تمرینات حاضر است.

مقابل پرسپولیس شکست سنگینی خوردید؟

نتیجه خیلی بدی برای ما بود اما واقعیت این است که تصور نمی کردیم پرسپولیس تا این مقدار آماده و سرحال باشد. ما با آنها در تهران بازی نموده بودیم که روی اشتباه خودمان گل اول و اشتباه داور گل دوم را دریافت کردیم. با اینکه میزبان بودیم و برای پیروزی به میدان آمدیم، در دقایقی که به گل رسیدند باعث غافلگیری ما شد. به هرحال به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. البته برنامه ما روی لیگ است و تمرکزی روی جام حذفی نداشتیم. نفرات ما آنقدر نیست که بتوانیم روی هر دو تورنمنت تمرکز داشته باشیم. باخت آوردیم و ناراحت کننده است اما باید سعی کنیم در بازی مهم این هفته مقابل صنعت نفت با برد کار را به انتها برسانیم و جایگاه خوبی در نیم فصل داشته باشیم. نیم فصل دوم هم مطمئناً نفراتی به تیم اضافه خواهند شد تا تقویت شویم.

چرا نتایج ذوب آهن در نیم فصل اول سینوسی بود؟

ببینید از ابتدای فصل تغییرات زیادی در تیم ایجاد شد که طبیعتاً احتیاج به زمان داشت تا با تفکر سرمربی نو هماهنگ شوند. البته از چهار بازی آخر هفت امتیاز گرفتیم که به نظرم نتیجه خوبی بود و تا حدودی از شرایط ابتدایی فصل خارج شدیم. در برخی بازی ها مثل نساجی که واقعاً عجیب بود. آنها با یک نصف موقعیت به گل رسیدند. الان هم خیلی مهم است که در انتها هفته شانزدهم 21 امتیازی شویم و به نیم فصل برسیم.

تا امروز که 15 هفته از لیگ و دو بازی حذفی گذشته فرصت بازی را به دست نیاوردید.

من دو تا مصدومیت پشت سر هم داشتم که از ابتدای فوتبالم تا امروز بی سابقه بود. بعد از اولین مصدومیت تا شرایطم بهتر شد دوباره مصدوم شدم اما الان خدا را شکر 3-2 هفته ای است که با آمادگی صد در صد در تمرین حاضر می شوم.

به عنوان بازیکنی که چندین دوره در لیگ قهرمانان آسیا بودی حذف سرخابی ها و گل گهر چه پیامدهایی برای بازیکنان شان دارد؟

این بازی ها همواره جذابیت های خاص خودش را دارد. به هرحال بازیکن دوست دارد با نمایش توانایی هایش در سطح این قاره شانس حضور در تیم های بزرگ جهان را به دست آورد. اما وقتی بازیکن یک فصل کوشش می نماید و قهرمان می گردد اما نمی تواند به این مسابقات برود حتماً در روحیه اش تأثیر منفی می گذارد. الان که این فاجعه اتفاق افتاده امیدوارم درس عبرتی باشد تا دیگر شاهد تکرارش نباشیم چون بالاتر از فاجعه که نداریم.

چه تیمی قهرمان لیگ می گردد؟

در حال حاضر 3-2 تیم حساب خودشان را از بقیه جدا نموده اند و شانس بیشتری نسبت به بقیه تیم ها دارند. البته از نوع تیم بستن شان در ابتدای فصل کاملاً قابل پیش بینی بود که هدف شان فقط قهرمانی است. هر سال همین طور است و شاید هر 15-10 سال تیمی جدا از اینها بیاید و قهرمان گردد. به هرحال فوتبال قواعد خودش را دارد و هر چقدر پول بدهید آش می خورید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پرسپولیس در جام حذفی فراتر از انتظار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در جام حذفی فراتر از انتظار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید