پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 امروز میهمان پیکان تهران در استادیوم دستگردی تهران بود که نیمه نخست این ملاقات با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان مرکز همراه بود. مهدی عبدی (17) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول

دهمین ملاقات پرسپولیس در حالی مقابل پیکان تهران برگزار گردید که یحیی گل محمدی تحت تأثیر دو تساوی قبلی تیمش تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب پرسپولیس گرفت.

سیدجلال حسینی پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود بار دیگر بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست تا در قلب دفاع کنار علی نعمتی بازی کند.

حضور او برای رهبری هم تیمی هایش در زمین مسابقه باعث شد تا سعید آقایی و مهدی شیری با درصد اشتباهات کمتری بازی نمایند.

محمد شریفی هم طبق پیش بینی بو عنوان بازیکن سورپرایز پرسپولیس در این ملاقات بود تا جای کمال کامیابی نیا در جمع یازده مرد اصلی یحیی قرار بگیرد.

پرسپولیس طبق معمول بازی را با مالکیت توپ در تمام نقاط مسابقه شروع کرد. شاگردان یحیی گل محمدی به علت اینکه دو بازی قبلی را با تساوی پشت سر گذاشتند استرس در ارسال پاس های خود داشتند. اوج اشتباهات فردی بازیکنان این تیم به شوت پر خطر حامد لک در دقیقه 13 بازگشت که مقابل پای مهاجم پیکان افتاد اما آنها نتوانستند خوب از موقعیت استفاده نمایند تا دروازه بان پرسپولیس بار دیگر در عدم دریافت گل خوش شانس باشد.

حملات پر دامنه پرسپولیس ادامه پیدا کرد تا مهدی عبدی در دقیقه 17 پاس عمقی خود را در حالی به مهدی عبدی رساند که نادر محمدی منطقه آفساید را پر نموده بود. شوت مهاجم پرسپولیس در آستانه ورود به دروازه به دست محمدی برخورد کرد اما باز هم به تور دروازه حسن پورحمیدی چسبید تا پرسپولیس گل اول را به ثمر برساند.

در ادامه کوشش دو تیم برای گلزنی بیشتر راه به جایی نبرد تا دو تیم با همان یک گل به سود پرسپولیس به رختکن بروند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید