پیگیری مراحل آماده سازی پرسپولیسی ها در غیاب گل محمدی، تمرینات اختصاصی برای عالیشاه و نعمتی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در زمین چمن استادیوم شهید کاظمی و در هوایی آفتابی و سرد برگزار گردید.

پیگیری مراحل آماده سازی پرسپولیسی ها در غیاب گل محمدی، تمرینات اختصاصی برای عالیشاه و نعمتی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان مرکز تمرین امروز (یکشنبه) را از ساعت 11:30 با گرم کردن بدن ها زیر نظر کادر فنی شروع کردند.

کار با توپ و پاسکاری های کوتاه و ترکیبی در برنامه بود و پس از آن، تمرین جالبی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود که باید در بخش کوچکی از زمین، حفظ توپ می کردند و در قالب دو تیم، در فضای کوچکی در دروازه های کوچک، گلزنی می کردند.

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و در دو قسمت زمین مینی فوتبال را به نمایش گذاشتند. فوتبال درون تیمی هم بخش پایانی تمرین امروز سرخپوشان بود.

تمرین امروز حدود 85 دقیقه به طول انجامید و مثل روزهای گذشته، همه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. امید عالیشاه اختصاصی تمرین کرد تا به مرز آمادگی کامل برسد. سیامک نعمتی هم با توجه به شرایطی که از قبل داشت و مصدومیتی که در آخرین تمرین قبل از بازی با فولاد با آن روبرو شد، زیر نظر کادر پزشکی تیم، تمرینات ویژه ای را انجام داد.

تمرین امروز در غیاب یحیی گل محمدی انجام شد، اما سایر اعضای کادر فنی حضور داشتند. ملی پوشان و دو مربی تیم هم همچنان در اردوی تیم ملی به سر می برند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیگیری مراحل آماده سازی پرسپولیسی ها در غیاب گل محمدی، تمرینات اختصاصی برای عالیشاه و نعمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری مراحل آماده سازی پرسپولیسی ها در غیاب گل محمدی، تمرینات اختصاصی برای عالیشاه و نعمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید