اقدام حاشیه ساز قلعه نویی پرسپولیسی ها را مشکوک کرد ، امیر در خانه در پی شکست پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، حضور نیافتن قلعه نویی در استادیوم هنگام بازی های پرسپولیس شایعاتی را علیه این مربی به راه انداخته است.

اقدام حاشیه ساز قلعه نویی پرسپولیسی ها را مشکوک کرد ، امیر در خانه در پی شکست پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه امیر قلعه نویی از هفته بیست وپنجم لیگ بود که تصمیم گرفت برای دیدنی بازی های لیگ برتر به استادیوم آزادی بیاید و اولین بار هم ملاقات پرسپولیس و ملوان را انتخاب کرد. او فردای همین مسابقه ملاقات حساس تراکتور و سپاهان در تبریز را هم از نزدیک دیدن کرد. در هفته بیست وششم لیگ برتر این بار قلعه نویی برای دیدنی بازی استقلال و طرفدار به استادیوم آزادی آمد و در هفته بیست وهفتم هم درحالی که خیلی ها انتظار داشتند امیر قلعه نویی دربی 100 را از نزدیک دیدن کند او ترجیح داد آندو تیموریان را به استادیوم بفرستد. جالب اینکه قبل از بازی پرسپولیس و گل گهر در رقابت های جام حذفی، امیر قلعه نویی تصمیم گرفت حمید مطهری را به عنوان دستیار جدیدش انتخاب کند تا او برای دیدنی این مسابقه به استادیوم بیاید.

اما غیبت خود قلعه نویی در همین مسابقه هم باعث شد در فضای مجازی طرفداران پرسپولیس علیه سرمربی تیم ملی موضع گیری نموده و مدعی شوند او به استادیوم نیامده تا از منزل تیم سابقش گل گهر را به نوعی ارنج کند! سرمربی تیم ملی بعد از چند هفته غیبت در استادیوم آزادی روز گذشته به همراه دستیارش آندو تیموریان برای دیدنی بازی استقلال و صنعت نفت به استادیوم آزادی آمد و برای بازی امروز پرسپولیس که صدرنشین لیگ است ترجیح داده حمید مطهری را به استادیوم بفرستد. باید دید که هفته آینده پرسپولیس ملاقات حساسی را در استادیوم آزادی با گل گهر دارد، قلعه نویی ترجیح می دهد به استادیوم بیاید یا اینکه مجددا حمید مطهری را مامور دیدنی این بازی می نماید. به هرحال ادامه غیبت های قلعه نویی در بازی های پرسپولیس حساسیت هایی را برای طرفداران این تیم به وجود خواهد آورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اقدام حاشیه ساز قلعه نویی پرسپولیسی ها را مشکوک کرد ، امیر در خانه در پی شکست پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام حاشیه ساز قلعه نویی پرسپولیسی ها را مشکوک کرد ، امیر در خانه در پی شکست پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید