کیم جونگ اون: خطوط ارتباطی با کره جنوبی بازسازی می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، رهبر کره شمالی ضمن رد پیشنهاد آمریکا برای مذاکرات بدون پیش شرط، گفت خطوط ارتباطی با کره جنوبی را برای نشان دادن تمایل پیونگ یانگ جهت ایجاد صلح در شبه جزیره کره، بازسازی می نمایند.

کیم جونگ اون: خطوط ارتباطی با کره جنوبی بازسازی می گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت زنانه، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بامداد پنجشنبه از تمایل خود و آمادگی کشورش برای ازسرگیری تماس ها و گفت وگو با همسایه جنوبی اطلاع داد.

رسانه دولتی کره شمالی (KCNA) گزارش داد کیم در این باره گفت که خطوط ارتباطی مرزی با کره جنوبی از اوایل ماه اکتبر به اسم بخشی از کوشش ها برای بهبود روابط و ایجاد صلح در شبه جزیره کره بازسازی می گردد.

به نوشته خبرگزاریی یونهاپ به نقل از این رسانه، کیم بعلاوه شرح داد پیشنهاد آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط، چیزی جز وسیله ای برای مخفی کردن نگرش خصمانه تغییرناپذیر واشنگتن علیه پیونگ یانگ نیست.

بر اساس این گزارش، رهبر کره شمالی این اظهارات را طی سخنرانی در جریان دومین نشست مجمع عالی خلق که بامداد پنجشنبه (به وقت ایران) برگزار گردید، بیان نمود.

این در حالی است که خبرگزاری رسمی کره شمالی روز گذشته اطلاع داد که این کشور روز سه شنبه یک فروند موشک مافوق تازه را آزمایش نموده است.

پیش از این هم کیم سونگ نماینده کره شمالی در سازمان ملل با تاکید بر حق این کشور برای انجام آزمایش های موشکی، اما گفت پیونگ یانگ هیچ قصدی برای استفاده از این فناوری ها علیه هیچ کشوری ندارد. (جزئیات بیشتر)

کره شمالی در سال های اخیر از دریای ژاپن برای آزمایش تعدادی موشک بالستیک کوتاه برد تازه استفاده نموده اما این کشور اخیراً از موشک تازهی که از واگن قطار شلیک شده است هم رونمایی کرد که هدف آن افزایش قابلیت بقا در پی حمله یک کشور دیگر است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کیم جونگ اون: خطوط ارتباطی با کره جنوبی بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون: خطوط ارتباطی با کره جنوبی بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید