گل نخوردن 10 نفره اتفاق مثبتی است، نساجی دنبال شگفتی برابر استقلال

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، هاشم حیدری در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال برابر پیکان تهران گفت: دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و چون موقعیت مسلم را به راحتی از دست دادند، اگر دقت بیشتری داشتند مطمئناً بازی پرگلی را از دو تیم شاهد بودیم.

گل نخوردن 10 نفره اتفاق مثبتی است، نساجی دنبال شگفتی برابر استقلال

وی ادامه داد: پیکان یک تیم جوان و باانگیزه بود و آنها در پی این بودند تا استقلال را شکست دهند. دوندگی، جسارت و انرژی بالای این تیم، کار را برای استقلال مشکل نموده بود و در چند موقعیت هم اگر تجربه بالایی داشتند، می توانستند دروازه استقلال را باز نمایند.

حیدری اضافه کرد: استقلال بعد از آنکه یکی از مدافعان خوبش را از دست داد، شرایط سختی پیدا کرد، پیکانی ها انگیزه بیشتری پیدا کردند و مجیدی با تغییراتی که در ترکیب تیم انجام داد، در پی این بود که بازنده ملاقات نباشد البته تساوی پرسپولیس برابر طرفدار تا حدودی خیال استقلال را راحت نموده بود که اگر به تساوی دست پیدا کند، فاصله 6 امتیازی همچنان باقی خواهد ماند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیم جوان پیکان گفت: پیکان یک تیم جوان و خوب است. آنها در طول فصل فراز و نشیب های زیادی داشتند؛ یک روز، صد و روز دیگر پنجاه هستند اما مقابل استقلال نمایش قابل قبولی داشتند ولی کمبود تجربه در این تیم، امتیازات زیادی را از پیکانی ها گرفته است. در مجموع مجتبی حسینی تیم خوبی را ساخته که مقابل تیم های بزرگ نتایج قابل قبولی کسب نموده اند.

وی با اشاره به عملکرد خط دفاع استقلال گفت: با اخراج سیلوا شرایط برای مدافعان استقلال سخت شد؛ تیمی که داعیه قهرمانی دارد، باید از هر لحاظ خوب باشد. خط دفاع استقلال در طول این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته، آنها فشار زیادی را مقابل پیکان تحمل کردند و دو موقعیت جدی را از پیکانی ها گرفتند؛ در مجموع نشان دادند بی علت نیست که هفته ها دروازه آنها باز نشده است.

حیدری درباره ملاقات روز دوشنبه هفته آینده استقلال برابر نساجی قائمشهر از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: نساجی یکی از تیم هایی است که فوتبال خوبی را از خود به نمایش می گذارد، آنها فوتبال زمینی بازی می نمایند و قابلیت های زیادی دارند ضمن اینکه این ملاقات باید یک برنده داشته باشد. اگر استقلال به دو جام چشم دارد، باید با یک بازی خوب حریف سخت کوش خود را از گردونه رقابت ها خارج کند. با توجه به اینکه به خاتمه لیگ نزدیک می شویم، هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و با یک بررسی صحیح می توانند به نقاط قوت و ضعف یکدیگر دست پیدا نموده و از همان جا ضربه نهایی را وارد نمایند بنابراین باید شاهد یک بازی زیبا از دو تیمی باشیم که هدفشان پیروزی است و نمی خواهند به راحتی از جام حذفی کنار گذاشته شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گل نخوردن 10 نفره اتفاق مثبتی است، نساجی دنبال شگفتی برابر استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل نخوردن 10 نفره اتفاق مثبتی است، نساجی دنبال شگفتی برابر استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید