انتشار تصویری مرموز از مرسدس GLS 2023

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، همانطور که انتظار می رفت، مرسدس جی ال اس ظاهری تازه دارد و به نرم افزارهای جدی مجهز شده و در تجهیزات آن تغییراتی ایجاد شده است. تصویر سایه دار تیزر انتشار یافته، تغییرات مورد انتظار در جلو این خودرو را به وضوح را نشان نمی دهد، اگرچه چراغ های جلو همچنان شبیه به چراغ هایی هستند که در مدل خروجی وجود دارد. این ها تنها چیزهایی بودند که به وسیله خودروساز به اشتراک گذاشته شد.

انتشار تصویری مرموز از مرسدس GLS 2023

تصویری از مرسدس جی ال اس فیس لیفت قبل از عرضه در ماه آوریل منتشر شد.

به نقل از موتور 1، این خودروی هفت نفره که به تازگی به روز رسانی شده برای اولین بار عرضه می گردد و اولین تصویر از به روز رسانی ظاهر رسمی این خودرو، به صورت تیره و در هاله ای از سایه، در توییتر منتشر شده است.

برای مدل های نو #GLS آماده شوید! اکنون نگاه اول را بیاندازید و منتظر تمام خانواده مرسدس جی ال اسبا ظاهری تازه، تغییرات نرم افزاری و تجهیزات نو باشید. آخرین اخبار (در این باره) 4 آوریل را ببینید. #MercedesBenz

همانطور که انتظار می رفت، مرسدس جی ال اس ظاهری تازه دارد و به نرم افزارهای جدی مجهز شده و در تجهیزات آن تغییراتی ایجاد شده است. تصویر سایه دار تیزر انتشار یافته، تغییرات مورد انتظار در جلو این خودرو را به وضوح را نشان نمی دهد، اگرچه چراغ های جلو همچنان شبیه به چراغ هایی هستند که در مدل خروجی وجود دارد. این ها تنها چیزهایی بودند که به وسیله خودروساز به اشتراک گذاشته شد.

شاسی بلند پرچمدار مرسدس جی ال اس که ابتدا در سال 2020 معرفی گردید، در حال حاضردر نسل سوم خود واقع شده است. اگرچه به روز رسانی در میانه چرخه هر نسل معمولا در حدود سال چهارم فراوری اتفاق می افتد، به نظر می رسد خودروساز آلمانی این بار زمان به روز رسانی را کند نموده است.. با این حال، تصاویر جاسوسی از یک نمونه اولیه که به تازگی ظاهر شده نگاهی اجمالی به ظاهر نسخه به روز شده دارد.

با توجه به آنچه که در عکس های جاسوسی مشاهده می کنیم، به نظر نمی رسد که نمای بیرونی این شاسی بلند دستخوش تغییرات چشمگیری شده باشد. به نظر می رسد سپر جلو دارای میله های ضخیم تری در قسمت پایینی است، اما طراحی کلی به نظر اصلاح نشده است.

مرسدس ای ام جی 63

مشاهده تصاویر اخیر نسخه مجذوب کننده تر جی ال اس با عنوان AMG 63 که قسمت عقب آن پوشیده از برف و یخ است، تشخیص هرگونه تغییر را سخت می نماید. با این حال، به نظر می رسد که ممکن است یک نوار LED در زیر فویل استتار وجود داشته باشد که چراغ های عقب را به هم متصل می نماید.

بسیاری از تغییرات در کابین انتظار می رود، در حالی که جزئیات دقیق تر که به تغییرات مجذوب کننده و جزئی تر می پردازد، هنوز آشکار نشده است. با این حال، ما انتظار تغییرات اساسی در آن بخش را نداریم.

سری جی ال اس فیس لیفت شده به زودی معرفی خواهد شد. در تیزری که به این منظور انتشار یافت ، مرسدس اشاره نمود که رونمایی رسمی در 4 آوریل 2023 اتفاق خواهد افتاد. از طرف دیگر، نسخه AMG ممکن است چند ماه بیشتر طول بکشد و ممکن است به عنوان یک مدل 2024 وارد بازار گردد.

منبع:همشهری

منبع: فرادید

به "انتشار تصویری مرموز از مرسدس GLS 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصویری مرموز از مرسدس GLS 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید