دریاچه لوسرن، لذت قایق سواری در سوئیس

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، دریاچه لوسرن در کجا قرار گرفته است؟

دریاچه لوسرن حدوداً در مرکزی ترین نقطه کشور سوئیس است. نام این دریاچه برگرفته از شهریست که در آن واقع شده یعنی شهر لوسرن، که در 40 کیلومتری آن قرار گرفته است. اگر به تماشا این کشور زیبا علاقمند هستید از تور اروپا نوروز 1401 خبرنگاران تماشا کنید.

دریاچه لوسرن، لذت قایق سواری در سوئیس

این دریاچه در بالای کوه های بلندی می باشد و شکل ظاهری این دریاچه بسیار شگفت آور است.

از دیگر جاذبه های سوئیس

در کشور سویئس علاوه بر دریاچه لوسرن جاذبه های گردشگری بسیار زیبای دیگری همانند تیچینو (قلعه، دریاچه و بازار درکنار یکدیگر.)، شهراینترلاکان (این شهر در وسط دو دریاچه قرار گرفته است.)، زرمات (منطقه ای که در آن ماشین وجود ندارد.) و… می باشد.

تور سوئیس

ویزای توریستی شنگن

آبشار رایخن باخ

5 مکان مجذوب کننده از سوئیس

جاذبه های دیگری از شهر لوسرن

در شهر لوسرن نیز مقصدهای مجذوب کننده بسیاری برای گردش و سرگرمی وجود دارد و پیشنهاد می کنیم که برای آغاز سرگرمی در کشور سویئس ابتدا به این شهر سفر کنید. در این شهر می توانید با پاراگلایدر حس خوب پرواز را تجربه کنید.

بعلاوه در شهر لوسرن این امکان برقرار است که سوار بر قایق شده و به بازار بروید و هدایای مجذوب کنندهی برای عزیزان خود تهیه کنید. از دیگر منطقه ها تماشای در شهر لوسرن می توانیم به پل های بلند، برج های نمادین شهر، موزه ها و… اشاره کنیم.

دریاچه لوسرن

دریاچه لوسرن چهارمین دریاچه بزرگ در کشور سوئیس می باشد. که معنی آن به فارسی یعنی دریاچه چهارجنگلی.

اگر بخواهید از ابتدا تا انتهای دریاچه را در مدت زمانی ببینید این امکان وجود دارد که سوار بر ماشین شوید و تمام طول دریاچه را در جاده طی کنید.

جالب توجه اینکه در کنار دریاچه و درجاده تعداد بسیاری تونل وجود دارد که سفر با ماشین را برای شما مجذوب کننده تر خواهدکرد.

اگر بخواهید بعد از سفر به دریاچه لوسرن چند روز در آن منطقه بمانید می توانید به هتل ها و مسافرخانه هایی که در اطراف جاده دریاچه موجود است اقامت کنید اما نباید فراموش کنید که پس از سفر به این منطقه اصلاً مهم نیست که در یک هتل چندستاره که در کنار دریاچه قرار گرفته است اقامت کنید یا یک مهمان خانه ساده زیرا پس از رفتن به آنجا روش های بسیاری برای لذت بردن و تجربه نو برای شما به وجود میآید.

یک روز رویایی در دریاچه لوسرن

اگر بخواهید می توانید در بعضی از قسمت های دریاچه شنا کنید و یا در امتداد دریاچه بر عرشه قایق های پارویی بنشینید و از چشم انداز وسیع دریاچه لوسرن که دارای مجذوب کنندهیت خاصی است و مانند مهتاب می درخشد لذت ببرید.

این امکان در لوسرن برای شما فراهم است که از چشم انداز دریاچه به سمت کوه ها بروید یا بر تله کابین سوار شوید. پس از سوار شدن می توانید اگر دوست داشتید یک دکمه از تله کابین را بزنید و در هرجایی که می خواهید متوقف شوید.

اگر به سفر به کشور سوئیس علاقمند هستید از تور اروپا وبلاگ ساعت زنانه تماشا کنید.

از دریاچه لوسرن یادگاری ببرید

در طی امتداد دریاچه لوسرن روستاهای مختلفی وجود دارند که شما می توانید در این روستاها به کافه بروید و از نوشیدنی و دسرهای لوسرن لذت ببرید و یک سفر تاریخی را برای خود بسازید.

در روستاها می توانید مواد غذایی تازه خریداری کنید یا به بازار درون روستا بروید و هدیه های سنتی شهر لوسرن را به یادگار برای خود تهیه کنید.

یک تور تماشای ویژه در دریاچه لوسرن

استفاده از قایق، با طراوت و آرامش بخش ترین راه برای تماشا دریاچه لوسرن و تجربه این مکان منحصر به فرد در قلب کوه های آلپ سوئیس است. شما می توانید به آرامی روی آب بغلتید، نسیم تازه را احساس کنید و در عرشه های وسیع کشتی های شیک در آفتاب غوطه ور شوید.

از لوسرن، مسیرهای مختلف قایق رانی، مستقیم ترین دسترسی را به خطوط راه آهن کوهستانی مختلف، روستاهای زیبا و مکانهای مجذوب کننده غرق در تاریخ فراهم می نماید. می توانید یک سفر دریایی را با بازدید از کوه ریگی، کوه پیلاتوس یا اقامتگاه مجلل Bgenrgenstock ترکیب کنید.

سوئیس، کشور شکلات و آلپ، یکی از کشورهای جمهوری فدرال در قا...

ادامه مطلب

آکواریوم- ویواریوم آکواتیس سوئیس شبیه به یک آکواریوم ساده نی...

ادامه مطلب

تنها قلعه کشور هلند که بر روی یک تپه واقع بر فراز محدوده ای ...

ادامه مطلب

روستای اینترلاکن یک منطقه سرگرمیی بسیار زیبا در کشور سوئیس می...

ادامه مطلب

به دنیای چاپلین خوش آمدیدامروز می خواهیم با هم یه سفر کو...

ادامه مطلب

یکی از جاذبه های شگفت انگیز کشور آلمان، جنگل سیاه است. ا...

ادامه مطلب

واژه پرطرفدار شنگنشنگن یک منطقه وسیع اروپایی است که تعدا...

ادامه مطلب

آبشار رایخن باخ سوئیسآبشار رایخن باخ به آلمانی Reichenba...

ادامه مطلب

تنها کابین آفتابگیر در جهانتله کابین کابریو CabriO در کو...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار

به "دریاچه لوسرن، لذت قایق سواری در سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه لوسرن، لذت قایق سواری در سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید