اولین هتل آلاچیق کوثر به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: در راستای رونق گردشگری در شهرستان اولین هتل آلاچیق کوثر به بهره برداری رسید.

اولین هتل آلاچیق کوثر به بهره برداری رسید

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اردبیل، جهانگیر شهبازی صبح امروز 17 مهر 1400 اظهار کرد: در راستای گرامی داشت هفته توریستی و روز جهانی توریستی برنامه های متعددی در سطح شهرستان کوثر برگزار گشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی شهرستان کوثر افتتاح اولین هتل آلاچیق در شهرستان را از جمله مهم ترین برنامه های این هفته در شهرستان کوثر اعلام کرد و اضافه نمود: با افتتاح این هتل سنتی در جهت توریستی اردبیل به سرچم ظرفیت جذب توریست شهرستان ارتقا می یابد.

او گفت: تجلیل از فعالان توریستی شهرستان، برپایی ایستگاه نقاشی با همکاری کانون پرورش فکری، تبلیغات محیطی میدانی، برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه های شهرستان، جلسه آنالیز مسائل و مسائل سرمایه گذاران و اجرای جشنواره زنجیروپیر از دیگر برنامه های این هفته بود.

شهبازی اعلام کرد: با اقدامات اجرا شده و توسعه زیرساخت های توریستی در سطح شهرستان به زودی شهرستان کوثر به یکی از مقاصد اصلی سفر در منطقه تبدیل خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "اولین هتل آلاچیق کوثر به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هتل آلاچیق کوثر به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید