مراسم روز گردشگری سال جاری به میزبانی و مدیریت مازندران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، مراسم روز گردشگری سال جاری به میزبانی و مدیریت مازندران برگزار می گردد.

مراسم روز گردشگری سال جاری به میزبانی و مدیریت مازندران برگزار می گردد

حسن خیریانپور در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی گردشگری مازندران با تاکید بر اینکه باید یک برنامه ریزی دقیق و کامل در دستور کار قرار گیرد، توضیح داد: با دستور استاندار مازندران و همکاری هتل میزبان بابلسر، براساس توافق در سفر روسیه و نشست در نوشهر، 5 مهر امسال روز جهانی گردشگری و رویداد ملی گردشگری به میزبانی مازندران برگزار می گردد.

وی اعلام نمود: با ابلاغ استاندار مازندران، برزگر، مدیر کل میراث فرهنگی استان به عنوان دبیر ستاد همایش ملی گردشگری مازندران در مهر امسال منصوب شد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران با بیان اینکه همایش با اهمیت و مهم باید از بعد شکل گیری همه دستگاه های اجرایی، مرتبط و شهرستانی در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: از جهت محتوا باید نهایت دقت و برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

خیریانپور اهم برنامه های جانبی را مذاکرات دوجانبه، چند جانبه (B2B)، پنل های تخصصی، نمایشگاه های صنایع دستی، کشاورزی و علوم پزشکی و بازدیدها بیان کرد.

وی در مورد برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی گفت: در نمایشگاه صنایع دستی باید از تولیدات شاخص و صنعتگران برتر استان با برنامه ریزی های مناسب بهره گرفت.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار مازندران تاکید نمود، در نمایشگاه صنایع دستی همایش ملی گردشگری باید 22 شهرستان حضور فعال داشته باشند.

خیریانپور یکی از ابعاد همایش گردشگری را گردشگری کشاورزی بیان کرد و گفت: باید همه شهرستان ها در قالب های مختلف گردشگری کشاورزی غرفه داشته باشند.

وی ادامه داد: یک بخش از گردشگری به حوزه صنعت، کشاورزی و سلامت سوق داده گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ظرفیت ها و اولویت های سرمایه گذاری خارجی در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: کارشناسان حوزه سرمایه گذاری و گردشگری باید در مورد ظرفیتهای استان اطلاعات کامل داشته و در این همایش ارائه دهند.

خیریانپور به مستندسازی از صفر تا 100 این رویداد اشاره و توضیح داد: باید ظرفیتها و پتانسیلهای استان به صورت پکیج، مستند، تیزر، بروشور، کتابچه و دفترچه، آماده و در اختیار میهمانان گذاشته گردد.

وی اعلام نمود: در کنار نمایشگاه های صنایع دستی باید برای برپایی جشنواره غذاهای محلی هم برنامه ریزی گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه برای برگزاری این همایش گردشگری برنامه ریزی های متعددی اجرا شده، گفت: سایت 3 زبانه و پوستر آماده و طراحی شده است.

صادق برزگر ادامه داد: بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری و گردشگری به وسیله معاونت های مربوطه ارائه داده شد.

وی تاکید نمود: باید آژانس های دیگر کشورها را برای معرفی ظرفیتهای مازندران دعوت کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهان ارائه داده ها و اطلاعات دستگاه ها به این اداره کل شد.

منبع: همگردی

به "مراسم روز گردشگری سال جاری به میزبانی و مدیریت مازندران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم روز گردشگری سال جاری به میزبانی و مدیریت مازندران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید