بارش برف در 6 محور اصلی سمنان، باز بودن همه محورهای استان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران/سمنان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از بارش برف در بیشتر محورهای مرکزی و نیمه غربی این استان اطلاع داد.

بارش برف در 6 محور اصلی سمنان، باز بودن همه محورهای استان

احسان منصور کیایی در گفت وگو با وبلاگ ساعت زنانه اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای ایوانکی -گرمسار، گرمسار -سمنان، سمنان -دامغان، دامغان-چشمه علی، سمنان-شهمیرزاد و شهمیرزاد -فولادمحله شاهد بارش برف هستیم.

وی ادامه داد: براساس گزارش های همکاران راهداری و تصاویر دوربین های نظارتی این اداره کل تردد در همه محورهای این استان به صورت روان و عادی است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان با اشاره به بارش برف در بسیاری از محورهای اصلی این استان توضیح داد: به همراه داشتن زنجیرچرخ در این محورها الزامی است.

منصور کیایی با اشاره به شدت بارش ها در گردنه های برفگیر استان از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر اجتناب نموده و در سفرهای خود تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته باشند.

وی همچنین از رانندگان و کاربران جاده های این استان خواست قبل از سفر از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن شده و به وسیله سامانه هالی این اداره کل و پلیس راه از شرایط جوی محورها آگاه شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان در پاسخ به پرسش وبلاگ ساعت زنانه در مورد محدودیت های ترافیکی اظهار کرد: در حال حاضر هیچگونه محدودیت ترافیکی در این استان وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش برف در 6 محور اصلی سمنان، باز بودن همه محورهای استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف در 6 محور اصلی سمنان، باز بودن همه محورهای استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید