بهترین نقاط دنیا برای شن سواری

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، درکنار بسیاری از ورزش های ماجراجویانه و مهیج مثل رفتینگ، قایق سواری، موج سواری و غیره، ورزش دیگری با نام شن سواری هم وجود دارد که برای علاقه مندان به هیجان و سرعت می تواند بسیار دلنشین باشد.

بهترین نقاط دنیا برای شن سواری

شن سواری درست به مانند اسنوبرد است، با این تفاوت که روی ماسه و شن انجام می شود. نقاط مختلفی در دنیا وجود دارند که مقصد دوست داران شن سواری هستند. برای آشنایی با بهترین مکان هایی که می توانید در آن جا شن سواری کنید همراه این مقاله باسید:

پرو

اگر یک فرد کاملا اهل هیجان هستید و دوست دارید در یکی از بهترین مکان های دنیا شن سواری کنید، به پرو بروید و روی تپه های شنی و ماسه ای زیبای این کشور شن سواری کنید. بلندترین تپه ماسه ای دنیا در ایکا واقع شده است و نام آن دونا گرنده است. غیر از این منطقه آرکیپا و ناسکا نیز از دیگر مقاصد شن سواری این کشور هستند.

ویتنام

یکی از هیجان انگیزترین مقاصد شن سواری دنیا تپه ای با نام موی نی دونز در ویتنام است. با اینکه این ورزش در ویتنام یک ورزش رسمی نیست، می توانید با استخدام یک راهنمای محلی به مکان هایی بروید که برای این منظور استفاده می شوند.

ژاپن

جزیره زیبای ژاپن درکنار سواحلش تپه های ماسه ای زیادی دارد که برای دوست داران شن سواری بسیار مناسب است و می تواند حس و حال تفریح در ساحل و شن سواری را به یک باره به گردشگران هدیه دهد. در این رشته ژاپن حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما تپه های ماسه ای ساحلی این کشور چیزی نیستند که بتوان آن ها را نادیده گرفت. مشهورترین تپه این کشور برای شن سواری تپه تاتوری است.

استرالیا

در جنوب استرالیا و در جزیره کانگورو، برخی از معروف ترین مقاصد شن سواری دنیا مثل ساحارای کوچک واقع شده است. تپه های ماسه ای خلیج لاکی از معروف ترین های این کشور هستند و برای استفاده از آن ها تورهای زیادی برنامه ریزی می شوند. تورهایی که در آن ها به افراد آموزش های لازم هم داده می شود.

نیکاراگوئه

چه چیزی می تواند هیجان انگیزتر از این باشد که روی ماسه های به جا مانده از یک آتشفشان فعال شن سواری کنید؟ البته برای انجام این کار در این منطقه کمی باید آموزش ببینید. زیرا ماسه های این جا بیشتر سنگ ریزه های آتشفشانی هستند و اگر بیفتید، ممکن است آسیب بیشتری ببینید.

شیلی

بیابان آتاکاما یکی از مشهورترین میزبانان شن سواری در دنیا است. کل بخش شمالی این کشور به دلیل شن های فوق العاده روانی که دارد برای این ورزش مناسب است. وایا دلامورته یک تپه شنی مشهور بوده که میزبان مسابقات قهرمانی بسیاری است.

امارات متحده عربی

دبی دارای برخی از زیباترین تپه های ماسه ای دنیا است. نظارت بر این ورزش در این کشور زیاد است، از همین رو گردشگران و علاقه مندان می توانند خیلی آسان و راحت به انجام این ورزش بپردازند. بهترین زمان انجام این کار اول صبح است، زیرا علاوه بر بهتر بودن هوا، هم انرژی بیشتر است و هم تپه ها زیباتر هستند.

دوست دارید به دبی سفر کنید و روی شن های ماسه ای شناور شوید؟ تور دبی را در وبلاگ ساعت زنانه جست وجو کنید و آفر موردنظرتان را با پایین ترین قیمت از فروشنده های معتبر خریداری کنید.

تو ارزان دبی

نامیبیا

نامیبیا به خاطر تپه های بلندش که می تواند هیجان بیشتری برای شن سواران داشته باشد معروفیت دارد. البته برای انجام این کار باید حتما از مقامات مربوطه اجازه گرفت، زیرا شن سواری روی این تپه های بلند نیاز به تمرین دارد.

آمریکا

پارک سندمستر در فلورانس یکی از بهترین مکان های دنیا برای شن سواری است. این پارک ویژه فعالیت های مرتبط این چنینی ساخته شده و همین امر باعث شده است که آمریکایی های بیشتری رو به این ورزش بیاورند.

آلمان

آلمان تنها کشوری در دنیا است که تپه های شنی مصنوعی برای استفاده مردم ایجاد کرده است. تپه های هیرشاو که از شن سفید ایجاد شده اند، برای سرعتی که به شن سواری می دهند معروفیت دارند. این جا میزبان تنها مسابقات قهرمانی شن سواری دنیا بوده است.

منبع: کجارو / frecked.com

به "بهترین نقاط دنیا برای شن سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین نقاط دنیا برای شن سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید