بهره برداری از دو کتابخانه درجه یک در کمتر از شش ماه

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران/لرستان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان از افتتاح دو کتابخانه درجه یک در کمتر از شش ماه اطلاع داد.

بهره برداری از دو کتابخانه درجه یک در کمتر از شش ماه

فرشته طهماسبی در گفت وگو با وبلاگ ساعت زنانه، اظهار کرد: هفته گذشته دومین کتابخانه درجه یک لرستان که در شهرستان الیگودرز نهاده شده است، رسماً به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: پروژه این کتابخانه سال 85 شروع شده و با پیگیری های زیاد پس از حدود 15 سال افتتاح شد.

طهماسبی توضیح داد: این کتابخانه عمومی در زمینی به مساحت 1700مترمربع در دو طبقه و با نام سردار علیمردان خان بختیاری مورد بهره برداری نهاده شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در مورد امکانات این کتابخانه گفت: بخش های مخرن، مرجع، کودک، سالن های مطالعه برادران و خواهران، لرستان شناسی و اتاق های مطالعه ویژه از جمله امکانات این کتابخانه هستند.

وی اضافه نمود: تمام کوشش ما این است که پروژه های کتابخانه ای با امکانات مناسب به بهره برداری برسند و برای تکمیل سایر پروژه ها هم پیگیری های زیادی داشته ایم و طی ماه های اخیر چند مورد از آنها به بهره برداری رسیده است.

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، در کمتر از شش ماه و پس از کتابخانه استاد عبدالحمید آیتی بروجرد که اواخر دی ماه 99 به بهره برداری رسید، این دومین کتابخانه درجه یک لرستان است که افتتاح می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهره برداری از دو کتابخانه درجه یک در کمتر از شش ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از دو کتابخانه درجه یک در کمتر از شش ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید