به افراد عاشق سفر، این هدیه ها را بدهید!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، هدیه مناسب افراد عاشق سفر

بسیاری از ما در مناسبت های مختلف و در مواقع عادی نمی دانیم که چه هدیه ای می توانیم به کسی که برایمان اهمیت دارد بدهیم تا شادمان گردد. اما با کمی هوشمندی و دانستن علایق فرد مورد نظر و با به خرج دادن هوشمندی، می توانیم هدیه درخوری برای او تهیه کنیم. برای مثال، برای فردی که نویسنده است، یک روان نویس نفیس و منحصر بفرد می تواند هدیه ای به یاد ماندنی باشد. اما هدیه مناسب افراد عاشق سفر چیست و چطور می توانیم یک دوست گردشگر و توریست را شادمان کنیم؟ در ادامه خبرنگاران چند ایده خوب دارد که می خواهد آن ها را با شما در میان بگذارد.

به افراد عاشق سفر، این هدیه ها را بدهید!

از آنجاییکه با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، سفر و توریستی هم بیشتر شده است پس طبیعی است که تعداد افراد عاشق سفر هم بیشتر شده باشد. اگر دوستی دارید که خیلی سفر می نماید، می توانید به او هدیه ای بدهید که با دیدن آن همواره به یاد شما باشد. هدیه ای مفید که بتواند در طول سفرش از آن استفاده کند. این وسایل برای خودتان هم در صورتی که توریست باشید، مفید و کاربردی خواهد بود.

  • هدفون با کیفیت و نویزگیر

هدفون ها می توانند در هنگام سفر بسیار مفید و یاری دهنده باشند. هدفون هایی که علاوه بر برون دهی صدای با کیفیت، نویز بیرونی را هم حذف نمایند. برای مثال در مواقعی که در هواپیما و یا در ماشین پر سر و صدایی نشسته اید و دلتان کمی آرامش و صدای خوش می خواهد، هدفون های نویز گیر برترین عملکرد را دارند. یک نوع خوب از این هدفون ها، هدفون بوز (Bose) است. قیمت این هدفون زیر یک میلیون است.

  • چمدان های هوشمند

چمدان های هوشمند قابلیت قفل دیجیتال دارند که با اسمارت فون ها کنترل می شوند و در نتیجه امنیت بسیار بالایی دارند. یکی دیگر از قابلیت های این دسته از چمدان ها، باتری هایی است که در داخل آن ها به کار رفته و در نتیجه دیگر لازم نخواهد بود در پی پریز برای شارژ گوشی بگردید. قیمت این چمدان ها حدود 1 میلیون یا کمی بالاتر است.

  • تبلت

هنوز هم یکی از برترین وسایل تفریح و یک هدیه مناسب افراد عاشق سفر تبلت ها هستند. از آنجاییکه قابلیت حمل راحت و وزن پایینی دارند و جاگیر هم نیستند، به راحتی می توان آنها را در همه جا با خود حمل کرد. می توان هزاران فیلم و سریال و یا کتاب های الکترونیکی روی آنها ریخت و در مواقع مورد نظر و اوقاتی که حوصله تان سفر رفت، آنها را دیدن کرد. تبلت ها رنج قیمتی متفاوتی دارند به همین علت دستتان در این مورد باز است. یک تبلت خوب معمولا از 500 هزار به بالا قیمت دارد.

  • اتوی سفری

یک اتوی سفری همواره گزینه هوشمندی برای هدیه دادن به افراد عاشق سفر است. اتوهای مسافرتی بسیار کوچک هستند و یاری می نمایند تا همواره منظم و شیک بود و حتی بعد از پروازهای طولانی یا رانندگی طولانی در جاده، منظم ماند.

منبع: الی گشت

به "به افراد عاشق سفر، این هدیه ها را بدهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به افراد عاشق سفر، این هدیه ها را بدهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید