تاییدیه رسمی و ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده تارا صادر شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تارا تنها خودرو با نشان ایرانی است که پیروز به دریافت استاندارد ایمنی عابر پیاده در تصادفات جاده ای شده است. کسب این استاندارد، بیانگر سطح بالای ایمنی این محصول و اهتمام شرکت ایران خودرو به حفظ جان عابرین پیاده است و در شرایط تحریم دستاورد قابل توجهی به شمار می رود.

تاییدیه رسمی و ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده تارا صادر شد

اجرای استانداردها و مقررات فنی و کیفی فقط تأمین کننده حقوق مصرف کننده نیست، بلکه در پی استیفای حقوق تولیدکننده برای حضور در بازار جهانی نیز است و رقابت پذیری محصولات را دنبال می نماید. معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: هم اکنون مراحل قانونی صدور تأییدیه رسمی ایمارک اروپایی به سرانجام رسیده و ایمارک ECE-R127 بر اساس جدیدترین استاندارد اروپایی برای خودروی تارا به وسیله مراجع بین المللی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: تارا کیفیت و ایمنی بالایی دارد

وقتی صحبت از رقابت یک محصول ایرانی با خودروهای هم کلاس خارجی به میان می آید، ایمنی یکی از مهم ترین مباحثی است که مطرح می گردد. علی رحیمی اضافه نمود: در سال گذشته، محصول تارا آزمون های مرتبط را در مراکز تست معتبر اروپایی مانند اسپانیا و آلمان، منطبق با استانداردهای روز بین المللی و با حضور بازرسان و نمایندگان قانونی مراجع صدور تأییدیه اروپایی ایمارک (E-mark)، با نتایج عالی پشت سر گذاشت. با طی شدن مراحل قانونی و بازرسی های فنی، تأییدیه رسمی ایمارک اروپایی ECE R127 برای خودروی تارا صادر شده است.

محصول تارا از آزمون های گوناگون ایمنی، عملکردی و فرمان پذیری سربلند بیرون آمد و حتی یک سروگردن بالاتر از خودروهای هم رده خودش است. بعلاوه موتور این خودرو از پیشرفته ترین موتورهای روز است و درعین حال که از شتاب بیشتری برخوردار است، ازنظر مصرف سوخت و اندازه آلایندگی، دوستدار محیط زیست محسوب می گردد.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ ساعت زنانه بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "تاییدیه رسمی و ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده تارا صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاییدیه رسمی و ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده تارا صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید