تساوی پرسپولیس و نفت در بازی پراشتباه، نوار 6 پیروزی متوالی قطع شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت رفت که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل ‬به سرانجام رسید.

تساوی پرسپولیس و نفت در بازی پراشتباه، نوار 6 پیروزی متوالی قطع شد

در این بازی که در استادیوم تختی آبادان و از ساعت 15 شروع شد، پرسپولیس نتوانست از سد صنعت نفت عبور کند و بعد از کسب 6 پیروزی متوالی، پایان متوقف شد تا با 34 امتیاز و با تفاضل گل بهتر همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

ترابی به بازی نرسید

تیم پرسپولیس بازی را با ترکیب حامد لک، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی (مهدی عبدی)، سیامک نعمتی (مهدی مهدی خانی)، احمد نورالهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه و وحید امیری شروع کرد. پرسپولیس به دلیل شکایت سوشا مکانی نتوانست مجوز بازی مهدی ترابی را بگیرد و این بازیکن از لیست خط خورد.

تیم صنعت نفت هم این مسابقه را با حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، محمد طیبی، امید خالدی، حکیم نصاری (امید حامدی فر)، محمود مطلق زاده، عبدالله ناصری (مهدی زبیدی)، حسن بیت سعید، رضا خالقی فر (رحیم زهیوی) و طالب ریکانی شروع کرد. صنعت نفت هم از جمله بدهکاران به سوشا مکانی بود اما با پرداخت مطالبات وی، توانست جواز بازی امید خالدی و رحیم زهیوی بازیکنان جدید خود را بگیرد.

نیمه نخست و فشار روی مدافعان پرسپولیس

صنعت نفت از همان دقیقه نخست، فشار روی مدافعان پرسپولیس را در دستور کار قرار داشت و با پِرس سنگین اجازه بازی سازی از شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس را گرفت. همین موضوع باعث شد تا مدافعان پرسپولیس بارها برای خارج شدن از این فشار با حامد لک دروازه بان خود کار نمایند.

در دقیقه 20 این مسابقه، طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت در حال تک به تک با حامد لک نهاده شد و توپ را به سمت دروازه پرسپولیس زد اما سیدجلال حسینی پشت سر لک توپ را مهار کرد و اجازه باز شدن دروازه را نداد. باوجود پایین بودن کیفیت زمین چمن استادیوم تختی آبادان، بازیکنان پرسپولیس بازی مالکانه با پاس های متوالی را در دستور کار قرار داشتند اما از ایجاد موقعیت مسلم گلزنی بازی ماندند تا بازی در نیمه نخست با همان نتیجه تساوی بدون گل انتها یابد.

نیمه دوم و کوشش بی ثمر پرسپولیس

در نیمه دوم این تیم پرسپولیس بود که جریان بازی را در دست گرفت و سعی در باز کردن دروازه صنعت نفت داشت. با این حال بازی فشرده و منسجم صنعت نفت تمام راه ها را برای نفوذ پرسپولیسی ها بسته بود. به همین دلیل بیشتر توپ های پرسپولیس در نیمه دوم به ارسال های بلند روی دروازه حریف ختم می شد. مدافعان صنعت نفت هم توپ های ارسالی را دفع می کردند و چشم به ضد حملات داشتند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای باز شدن گره و افزایش قدرت هجومی تیمش، مهدی مهدی خانی و مهدی عبدی را به جای سیامک نعمتی و علی شجاعی وارد زمین کرد اما این تعویض ها هم کاری از پیش نبرد تا بازی با همان نتیجه تساوی انتها یابد. پرسپولیس با این تساوی 34 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. صنعت نفت هم با تساوی امروز 24 امتیازی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تساوی پرسپولیس و نفت در بازی پراشتباه، نوار 6 پیروزی متوالی قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و نفت در بازی پراشتباه، نوار 6 پیروزی متوالی قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید