(تصویر) رونمایی اولین هتل کپسولی در ایران

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، این مدل از هتل های کپسولی به همت کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی به کشور وارد شده و قرار است تحت نظارت این کانون در استان های مختلف کشور به عنوان شکل جدیدی از مراکز اقامتی مورد استفاده قرار گیرد.

(تصویر) رونمایی اولین هتل کپسولی در ایران

هادی سجادی راد ـ مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی ـ درباره این نمونه واردشده به کشور گفت: در فاز اول قرار است 200 دستگاه از این هتل کپسولی در شهر های مختلف از جمله، تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز راه اندازی گردد تا به عنوان یک محل اقامت و استراحت کوتاه مدت برای گردشگران مورد استفاده قرار گیرد.

سجادی راد اضافه نمود: این هتل های کپسولی در محل هایی که گفته شده مستقر خواهد شد و اقامت در آن ها تابع قوانین مرتبط با اقامت در سایر اماکن اقامتی است.

مراسم رونمایی از نمونه اولیه هتل کپسولی، در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید و علی اصغر مونسان ـ رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایه دستی ـ در بازدید از این هتل کپسولی، گفت: این یک خبر و اتفاق خوب است، استفاده از این مدل از محل های اقامتی می تواند به عنوان شکل جدیدی از اقامتگاه ها در حوزه گردشگری استفاده گردد.

به گزارش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، او اضافه نمود: یکی از مزایای این اماکن اقامتی این است که باعث تحول در اکو کمپ ها خواهد شد و به عنوان یک محل اقامتی مناسب و بصرفه می تواند در اماکنی مانند کمپ های مختلف، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری، راه آهن و... در اختیار گردشگران قرار گیرد.

منبع: فرارو

به "(تصویر) رونمایی اولین هتل کپسولی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصویر) رونمایی اولین هتل کپسولی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید